StigØyvann Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Å lære å fotografere er bra for hukommelsen til eldre. Hold hjernen i form med fotografering Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Er dette nytt? Ikke for meg ihvertfall, det som hjelper er å lære seg noe nytt, som utfordrer deg mentalt, hverken mer eller mindre. AtW Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Men det fine er jo også at det alltid er noe nytt å lære seg også, og det er masse fine kurs og videoer lett tilgjengelig... Man blir jo aldri utlært som fotograf!! Kommer hele tiden nytt utstyr, nye software løsninger, nye teknikker, nye områder man kan forsøke på... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Akkurat.. gamlingen har begynt å slite med hukomelsen merker jeg. Han liker også fotografering, hadde et olypuskamera han brukte ivrig helt til displayet knuste for par år siden. Kanskje man skal kjøpe et nytt ett til jul som dere foreslår. .... edit: Jeg sa til ham at jeg kunne bestille et display på ebay og bytte det for ham.. men så husker han ikke hvor det kameraet ligger.. Endret 30. oktober 2013 av pybalto Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Alt som trigger kreativiteten er bra for hjernen. Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg