Zink Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 1. Du er uvanlig stor i kjeften, Zink.. Det er en del av min misjon, fordi du ligger flat for " the perfect face" utad. Når man ikke kan forvente respons bør man ta i så det monner. 2. Jeg har ennå ikke opplevd at folk er "redde" for å si at de har et problem her på forumet. Det forekommer meg da merkelig at du er den eneste som faktisk har det problemet (eller har rapportert det). Du har forlengst glemt en faktor som kalles USIKKERHET når det gjelder å orientere seg lokalt på maskina for "hvermannsen", og ikke minst ute på webben. 3. At alle bruker en "hacket" versjon av WinXp er likegyldig i denne sammenhengen. Om jeg ikke gidder å kjøpe eller kjøper et ms produkt, så er vel det likegyldig? duverden, nok en macho ytring som "skremmer" vannet av de som kunne ha nytte av temaet. 4. Du ettersøker flere med samme problem, eventuelt en forklaring på hvorfor du har dette problemet. Dermed så blir du tydligvis sur når alle hittil har svart at de ikke har det problemet du snakker om? Hva vil du da? at alle skal syntes synd på deg? Eller skal alle som faktisk ikke har problemet holde kjeft. - hva tror du nybegynnere syns om å få 'ekstern pålogging' poppet opp på skrivebordet så fort man har hw.no "på tråden" ? De skyr nettstedet, og det er sånt vi bør unngå - dette er mitt anliggende: sjekk cookies hw.no, fordi dere gjør det brysomt å avslutte/ henge her. Da hadde jo denne posten forsvunnet ned i dragsuget av poster som ikke har noen besvarelse og dermed ikke får noe som helst oppmerksomhet. Hvorfor later du som temaet ikke har et poeng for og få rett ? Det er faktisk reellt, og har vært det lenge. . Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 1. Du er uvanlig stor i kjeften, Zink.. Det er en del av min misjon, fordi du ligger flat for " the perfect face" utad. Når man ikke kan forvente respons bør man ta i så det monner. 2. Jeg har ennå ikke opplevd at folk er "redde" for å si at de har et problem her på forumet. Det forekommer meg da merkelig at du er den eneste som faktisk har det problemet (eller har rapportert det). Du har forlengst glemt en faktor som kalles USIKKERHET når det gjelder å orientere seg lokalt på maskina for "hvermannsen", og ikke minst ute på webben. 3. At alle bruker en "hacket" versjon av WinXp er likegyldig i denne sammenhengen. Om jeg ikke gidder å kjøpe eller kjøper et ms produkt, så er vel det likegyldig? duverden, nok en macho ytring som "skremmer" vannet av de som kunne ha nytte av temaet. 4. Du ettersøker flere med samme problem, eventuelt en forklaring på hvorfor du har dette problemet. Dermed så blir du tydligvis sur når alle hittil har svart at de ikke har det problemet du snakker om? Hva vil du da? at alle skal syntes synd på deg? Eller skal alle som faktisk ikke har problemet holde kjeft. - hva tror du nybegynnere syns om å få 'ekstern pålogging' poppet opp på skrivebordet så fort man har hw.no "på tråden" ? De skyr nettstedet, og det er sånt vi bør unngå - dette er mitt anliggende: sjekk cookies hw.no, fordi dere gjør det brysomt å avslutte/ henge her. Da hadde jo denne posten forsvunnet ned i dragsuget av poster som ikke har noen besvarelse og dermed ikke får noe som helst oppmerksomhet. Hvorfor later du som temaet ikke har et poeng for og få rett ? Det er faktisk reellt, og har vært det lenge. . Hehehe, joda... Jeg må faktisk til dels si meg enig i det Zink poengterer her, bare en ting; selv om andre er krasse i utsagnene er det ikke nødvendig at flere er det... Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Zink: I hele hardware.no nettverket er det mange dyktige folk som jobber gratis for at data interesserte skal få et helnorsk, gratis tilbud. Så kommer du her og velger å være frekk i kjæften for denne gratisvaren, framfor legge problemet ditt fram på en høfflig tone. Tenk deg om før du spyr om deg med slike evneveike kommentarer til folk her inne som ikke vil annet enn å hjelpe deg. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Zink: Spør om hjelp istedet for å beskylde andre. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Vet ikke helt hva problemet her er... dreier det seg om browser'en sin håndtering av cookies, hvor det hevdes at hw.no har valgt en uheldig eller dominerende håndtering av små-kakene? Merker vel ikke så _veldig_ mye til det med linux + opera 7'sumting'. Kan du formulerer spørsmålet/klagen så spesifikt som du evner? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Funker også glatt som en barnerumpe her Lenke til kommentar
pekle Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kva har cookies med "Ekstern pålogging" å gjere? Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er nok ikke bare hw.no sin feil dette, får opp samme dial up saken hjemme når jeg bruker telenor adsl (ppoe) og grunnen til at jeg ikke får den til vanlig på min egen pc er da jeg ikke har oppringt adsl hjemme ... Kanskje det er derfor det er få folk som opplever det Forslag, finn ut hvor mange med dial up som sliter... edit, det ligger godt skjult ironi her ja... Bytt ut telenor adsl med oppringt. 8) Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ehh... jeg skjønner ikke engang hva problemet er... Hva er 'ekstern pålogging', modem forbindelsen? Brytes den når du lukker IE mens du er logget inn på hw.no? "Må logge på igjen på tross av at alle vinduer er nede" Hva har "alle vinduer er nede" å gjøre med å logge seg på? Og... "agressive cookies" - LOL Ta deg sammen og undersøk hva en cookie er. Nyttig lærdom hvis du ikke vet det. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har ikke hørt om et slik problem før, men kan du da ikke bare skru på "aldri slå et nummer" i tilkoblingsegenskaper da? Da vil du aldri få noen kobletil-popups på den måten. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Siden jeg i skrivende øyeblikk sitter på dial up og ting funker bra her så er det ikke det heller som er feilen. Hvilket OS brukes? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg skjønner absolutt ikke hva du mener her: Du har forlengst glemt en faktor som kalles USIKKERHET når det gjelder å orientere seg lokalt på maskina for "hvermannsen", og ikke minst ute på webben. Usikkerhet når det gjelder å orientere seg lokalt på maskina? Her er enda en ting jeg ikke forstår: duverden, nok en macho ytring som "skremmer" vannet av de som kunne ha nytte av temaet. Hva mener du egentlig her? Var jo du som tok frem denne teorien om en ulovlig versjonen av WinXp. Samtidig så liker jeg dårlig at du insinuerer at jeg ligger flat for "the perfect face", hva du enn mener med det? Om du da mener fordi min maskin fungerer helt fint på hw.no og det er feil, eller om du mener at jeg skriver det "moderatorene" vil, da er du enten: 1. Totalt idiot (min teori) 2. Ute etter å provosere (tragiskt oppførsel) 3. Bare en guttunge (god andre teori) Jeg syntes synd på deg. Du har et problem med hw.no nettverket og jeg har ennå ikke helt skjønt problemet ditt med ekstern pålogging (har selv brukt modem og en win98 maskin uten å oppdage dette problemet). Personlig syntes jeg ikke du fortjener hjelp heller, du er frekk og ute etter å provosere. Det fungerer dårlig på et forum som kun er basert på en "gratis" hjelpetjeneste. Det var jo du som sa at de som ikke hadde et problem med denne eksterne påloggingen IKKE skulle gi svar fra seg, dvs at du ikke hadde fått noen respons, fordi ingen har jo det problemet utenom deg Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Da tror jeg vi enkelt og greit stopper denne diskusjonen som har utartet seg litt for mye til drittkasting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg