NeEeO Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hei, som dere allerede sikkert vet er blader dyrt i Norge. 3-4 blader kan koste opp mot 150kr. Lurer derfor på om noen vet hvor jeg kan kjøpe det billig? evt Ebay(noen "trusted" selger?) eller en annen side? Jeg har Gillette Mach 3. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) En slektning kjøper alltid på ebay. Jeg vet ikke om noen bestemt selger som er mer pålitelig enn andre, men du kan jo lese tilbakemeldingene de har fått. Endret 30. oktober 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvis du kan bruke en maskin er det ganske mye billigere i lengden. Lenke til kommentar
Johannes94 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 bestiller fra pace. får tilsendt i posten hver 3mnd.8blader 230 spenn Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kan kjøpe sånn gammeldags. Ev. gjøre som meg, bruke hårtrimmer'n. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kan kjøpe sånn gammeldags. Bedre barbering gir det også. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Bedre barbering gir det også. Tviler ikke... slike tar vel gjerne med seg mer enn bare skjegget, og... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Tviler ikke... slike tar vel gjerne med seg mer enn bare skjegget, og... nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Om man er brutal og uforsiktig kan man fort kutte seg med en DE-høvel. Men det gjelder jo Gillette-høvler også. DE-høvler har jo den fordelen at jeg kunne kjøpe 100 blader til 71 kroner på Ebay, inklusiv frakt. Lenke til kommentar
Johannes94 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Om man er brutal og uforsiktig kan man fort kutte seg med en DE-høvel. Men det gjelder jo Gillette-høvler også. DE-høvler har jo den fordelen at jeg kunne kjøpe 100 blader til 71 kroner på Ebay, inklusiv frakt. oj.. så billig. hva koster høvelen da? kutter meg opp med gilette høvel også jeg.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Her er en liste med anbefalte produkter for en nybegynner; Høvel, kost, såpe og blader. Joda, det koster litt, men det er gjerne en terskel for å investere. Som sagt kjøper du billige blader på eBay etterhvert og det finnes andre såper som er veldig drøye. Etter en stund har du spart inn investeringen siden du ikke kjøper Gilette-blader til 200,- for en pakke med fire blader. Lenke til kommentar
Johannes94 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 hva skal du med kost a? Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kjøpte 50 feather blader av Open_razor fra Polen på ebay for 120 kroner. Bruker DE høvel og Trumper såpe. Ett slikt blad holder for 5 barberinger, minst, så utrolig billig og bra. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) blader(mach 3 etc) på ebay er 90% fake, pass på selv de som tror de selger ekte har ofte fake.. Jeg bruker DE høvel kan skifte blad hver gang og ennå ikke bruke mer en 5spenn i uka på blader Endret 30. oktober 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Bedre barbering gir det også. Kan vel diskuteres, men det er i det aller minste ganske tungvindt å bruke. AtW Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 hva skal du med kost a? Kosten bruker du til å skumme opp såpe. Gjerne sammen med en slik bolle - http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20057057/ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Går an å bruke en DE-høvel med barberskum fra boks også, men når man først har gått over til ordentlig såpe er det vanskelig å gå tilbake. Skal man først starte med tradisjonell barbering er det lurt å gjøre det ordentlig - tjener det inn i løpet av noen måneder uansett. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kan vel diskuteres, men det er i det aller minste ganske tungvindt å bruke. AtW Ikke tungvint, og langt bedre en med vanlig multiblads høvel.. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Tenkte mer på en sånn en jeg. Dette må vel bli rimeligst. I lengden. Men tror de kan være ganske farlige. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Tenkte mer på en sånn en jeg. Dette må vel bli rimeligst. I lengden. Men tror de kan være ganske farlige. Ja, kniv er nok veldig langvarig, men det er en dyr investering, tenker jeg. Kniv, stropp og diverse koster fort tusenlapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå