Gå til innhold

PC Muus: "Skal vi ta en kule "Vri åtter ?".

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Albert :D

Hva ? - Fikk ikke PC Muus være med på kortspill med deg og barnebarna? Stakkar`a ! Han ble nok sikkert veldig lei seg. Han lå nok våken hele natta`n han da . Helt alene i mørket . Trist og nesten helt knust kan jeg tenke meg. Han syntes nok så synd på seg selv han, at han måtte trøste deg i dag med en kule "vri åtter" med minnekort ! Han til og med jukset .... for å gjøre deg glad .

Hvem ble "SvartePer da "

Gi klem til PCM da.

Hilsen Lisbeth :D

Lenke til kommentar

Hei Albert :D

Hva ? - Fikk ikke PC Muus være med på kortspill med deg og barnebarna? Stakkar`a ! Han ble nok sikkert veldig lei seg. Han lå nok våken hele natta`n han da . Helt alene i mørket . Trist og nesten helt knust kan jeg tenke meg. Han syntes nok så synd på seg selv han, at han måtte trøste deg i dag med en kule "vri åtter" med minnekort ! Han til og med jukset .... for å gjøre deg glad .

Hvem ble "SvartePer da "

Gi klem til PCM da.

Hilsen Lisbeth :D

Hei, Lisbeth.

PC er alltid "tidli' på'n", - vanligvis ved 05-tiden, og da er det full fart til etter "Barne-TV", - da slokner han momentant ! :)

Så det var ikke noe "Skillingsvise-scenario", - PC er så avgjort ikke den som tar sorgene på forskudd, - ikke på etterskudd, heller, for den saks skyld.

Hvis jeg hadde sunget (hvis jeg hadde kunnet) en trist sang, - som for eksempel "Piken på hospitalet", ville han etter avsluttet framføring ha spurt: "Er det ikke flere vers ?".

Jeg angrer forresten på at jeg sa han jukset i kortspill, -for når det ikke er noen regler, så er det jo heller ikke mulig å jukse ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson. .

Lenke til kommentar

Kort og godt en god historie med nok en ny vri! PC-muus har et fantastisk og spennende liv, må jeg si!

Håper han får tid til litt hvile også, det er jo noe som heter muse-syken.... ;)

Lev vel, dere to! :)

Hei, SveinMM.

Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar, - nå ble vi glade, både PC og jeg ! :)

Han har nok anlegg for å bli "hypokonder light", og trenger ofte å høre at han ser frisk og opplagt ut ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson ... og PC Muus, ja.

(Jeg holdt nesten på å glemme ham !).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...