Albert Andersson Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 PC Muus: "Skal vi ta en kule "Vri åtter" ?". Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hei Albert Hva ? - Fikk ikke PC Muus være med på kortspill med deg og barnebarna? Stakkar`a ! Han ble nok sikkert veldig lei seg. Han lå nok våken hele natta`n han da . Helt alene i mørket . Trist og nesten helt knust kan jeg tenke meg. Han syntes nok så synd på seg selv han, at han måtte trøste deg i dag med en kule "vri åtter" med minnekort ! Han til og med jukset .... for å gjøre deg glad . Hvem ble "SvartePer da " Gi klem til PCM da. Hilsen Lisbeth Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Hei Albert Hva ? - Fikk ikke PC Muus være med på kortspill med deg og barnebarna? Stakkar`a ! Han ble nok sikkert veldig lei seg. Han lå nok våken hele natta`n han da . Helt alene i mørket . Trist og nesten helt knust kan jeg tenke meg. Han syntes nok så synd på seg selv han, at han måtte trøste deg i dag med en kule "vri åtter" med minnekort ! Han til og med jukset .... for å gjøre deg glad . Hvem ble "SvartePer da " Gi klem til PCM da. Hilsen Lisbeth Hei, Lisbeth. PC er alltid "tidli' på'n", - vanligvis ved 05-tiden, og da er det full fart til etter "Barne-TV", - da slokner han momentant ! Så det var ikke noe "Skillingsvise-scenario", - PC er så avgjort ikke den som tar sorgene på forskudd, - ikke på etterskudd, heller, for den saks skyld. Hvis jeg hadde sunget (hvis jeg hadde kunnet) en trist sang, - som for eksempel "Piken på hospitalet", ville han etter avsluttet framføring ha spurt: "Er det ikke flere vers ?". Jeg angrer forresten på at jeg sa han jukset i kortspill, -for når det ikke er noen regler, så er det jo heller ikke mulig å jukse ! Vennlig hilsen Albert Andersson. . Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kort og godt en god historie med nok en ny vri! PC-muus har et fantastisk og spennende liv, må jeg si! Håper han får tid til litt hvile også, det er jo noe som heter muse-syken.... Lev vel, dere to! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Kort og godt en god historie med nok en ny vri! PC-muus har et fantastisk og spennende liv, må jeg si! Håper han får tid til litt hvile også, det er jo noe som heter muse-syken.... Lev vel, dere to! Hei, SveinMM. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar, - nå ble vi glade, både PC og jeg ! Han har nok anlegg for å bli "hypokonder light", og trenger ofte å høre at han ser frisk og opplagt ut ! Vennlig hilsen Albert Andersson ... og PC Muus, ja. (Jeg holdt nesten på å glemme ham !). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg