AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Lang historie kort: Hun har fått seg en ny mannelig bestevenn. De snapper hele jevla dagen.. Så da er spm, hvordan kan eg få sett på hannes bestevenner for å å se om kjæresten er på hannes topp ? Anonymous poster hash: afd33...c4a Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Søk på navnet hans inne på snapchat, du skal vistnok kunne trykke og se "high scores" eller bestevennene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 hei og takk for svar. eg har prøvd det, men da kommer får eg bare blokker eller legg til som venn Anonymous poster hash: afd33...c4a Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Vet du hva de snapper om? Vet hun at det plager deg at hun snapper så mye med ham? Har du snapchat? Kanskje du kunne snappet med henne Tro om hun vet at snapchat lagerer alle snaps. Kan alltids prøve å prate med henne om det om det er et problem og det virker jo som det er det. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 For å se statistikken til noen på Snapchat må du ha de som venn på Snapchat. Deretter er det bare å navigere seg inn på vennelista, sveipe til venstre, for deretter trykke på navnet. Da får du opp score, og de tre mest snappede vennene til gitte person. Men for å gripe fatt i saken annerledes kommer det neppe til å løse eventuelle problemer du og kjæresten din har bare ved å sjekke statistikken til denne vennen. Om du vil løse noe må du snakke med kjæresten din. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå