sånn er det! Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hvis jeg var en deltager i ingen grenser, hva hadde jeg syntes var mest nedverdigende? Programmet jeg selv har meldt meg på der seerene sitter å er kjempe imponert og der jeg får vist hva jeg kan få til, eller å høre om dem som synes jeg er en freak som ikke egner meg til å være underholdning på tv? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er det virkelig folk som mener det sistnevnte der? Stakkars dem, sier bare jeg. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 HVEM kaller showet et freakshow? Dette høres ut som et konkret utsagn fra en eller annen Frepper. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 http://www.na24.no/propaganda/article3700576.ece - Dette er «Jackass» for handikappede. Noen som ikke har det så greit og på død og liv skal rakke ned på andre. Trist fyr. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det kom vel lignende reaksjoner i forrige sesong også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå