Erlend Mørk Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Vatermal Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det hviler en surrealistisk dysterhet/mørke over dine , i mine øyne, fantastisk kreative og kunstneriske "verk", så også her....så fra en som har fulgt deg fra sidelinjen lenge, nyter jeg også dette. mvh Ulv Lenke til kommentar
barsknos Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hah, skjønte det var deg med en gang jeg så thumbnail av bildet. Likte dette veldig godt! Av dine bedre Lenke til kommentar
Erlend Mørk Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Takk for kommentarene! Lenke til kommentar
thoar Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 du verden så bra.... dette er noe av det råeste jeg har sett... sitter med mange spørsmål..... men lar være å nyter heller bildet/kunsten.. meget inspirerende dette ..meget ... mvh Arne Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Bare å henge seg på her...vet ikke hvor du står i verden ang det du driver med,som her. Men jeg mener,dette bilde må du bare få ut på så mange fotosider som mulig...overbevist om att du kan gjøre det stort,om du ikke allerede har det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg