gusda Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hei! Jeg har fått øye på en ripe på sensoren og hatt den på check and clean. Konklusjonen var at det er en liten ripe på sensoren, men den syns ikke på testbildene til fotovideo. Den syns heller ikke på mine testbilder, er det da noe å bekymre seg for? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hvis den stripen ikke synes på bildene dine, så er det ingenting å bekymre seg for. Du har testet ved å ta et bilde mot en jevn hvit flate? Lenke til kommentar
gusda Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har testet i litt forskjellig motlys, men fotovideo tester ved en bakbelyst hvit vegg tror jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har testet i litt forskjellig motlys, men fotovideo tester ved en bakbelyst hvit vegg tror jeg. Bakbelyst hvit vegg er en fordel da alle pikslene aktiveres. Men det høres ikke ut som det er noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg ville nok prøvd å stilt på veldig liten blenderåpning og tatt bilde mot himmelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå