Oyvindp Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hei, som emnetittel sier så er jeg på jakt etter trådløs Qi lader til en Nexus 7 2013, og kanskje til andre produkter? Kan noen peke meg i riktig retning? ? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Jeg har bestilt denne til min Nexus 7. Den er på vei i posten. Kostet en 100 lapp, så er spent på kvaliteten. Men det er gode tilbakemeldinger på den, såvidt jeg har sett. Endret 29. oktober 2013 av sir-alex Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Får man noe tilsvarende til den originale nexus 7? AtW Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Får man noe tilsvarende til den originale nexus 7? AtW Hva mener du? Om man får en original trådløs lader til Nexus 7? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hva mener du? Om man får en original trådløs lader til Nexus 7? Nei, om man får en eller annen slags hack som passer med den første nexus7. AtW Lenke til kommentar
Oyvindp Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Om det finnes løsninger for den første Nexus 7 skal jeg ikke svare på, men det er vel bare å Google. Jeg tenker at det hadde vært greit å ha en Qi plate til forskjellige formål, både tlf og nettbrett. Jeg vet at Nokia's DT-900 skal passe, men det greit å høre fra folk som har erfaring med Qi ladere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå