AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Flytter inn i ny hybel snart der jeg kun har plass til en sovesofa. Tror dere det i noen som helst grad vil være et turnoff om jeg skulle få med meg en jente hjem? Er såpass fornuftig at jeg skjønner at om en jente først er med meg hjem på onenightstand vil mest sansynlig ikke sovesofaen få henne til å ombestemme seg, men ser for meg at om vi starter å rote på sofaen og jeg plutselig må avbryte seansen for å gjøre om sofaen kan det bli litt awkward Noen tanker rundt dette? Anonymous poster hash: 0fdf7...d2d Anonymous poster hash: 0fdf7...d2d Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hvorfor ikke bare ha dere i sofaen? Og når hun stikker hjem så gjør du om sofaen til seng og legger deg? Første gang eg hadde sex var det i en sovesofa. Det gikk det Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er det ikke derfor man har kjøkkenbenk, bord, dusj, veranda og sykkel? Neida, hva med å gjøre den om til sovesofa før du går? Er jo kjekt uansett, digg å bare kunne tryne rett i senga om du kommer hjem alene. 1 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Flytter inn i ny hybel snart der jeg kun har plass til en sovesofa. Tror dere det i noen som helst grad vil være et turnoff om jeg skulle få med meg en jente hjem? Er såpass fornuftig at jeg skjønner at om en jente først er med meg hjem på onenightstand vil mest sansynlig ikke sovesofaen få henne til å ombestemme seg, men ser for meg at om vi starter å rote på sofaen og jeg plutselig må avbryte seansen for å gjøre om sofaen kan det bli litt awkward Noen tanker rundt dette? Anonymous poster hash: 0fdf7...d2d Anonymous poster hash: 0fdf7...d2d Det kan definitivt bli såkalt "awkward" du bør derfor gå for en sove sofa som er hurtig og lage i stand, skeidar eller jysk sine. I tillegg kan det være greit og kjøre to enkle dyner og ikke en dobbel.... jamen for faen da. Du sørger heller for at du har godt med sprit liggende på hybelen! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 ...men ser for meg at om vi starter å rote på sofaen og jeg plutselig må avbryte seansen for å gjøre om sofaen kan det bli litt awkward Glem det, vil man så går det greit, stående, liggende, baksete i en bil, trappegang, balkong, dusjen, ute på plen eller skogen osv. Don`t worry, be happy Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Om man virkelig er lysten, så gjør man det vel på den om den er en sofa også vel? Du kan jo som foreslått over gjøre den om til seng FØR du går også og slippe å ta stilling til det om du har med noen hjem. Det vil (som nevnt) også være greit å slippe å fikse den om du kommer hjem alene Meeen sånn rent bortsett fra det, så tror jeg ikke det er noe vits å stoppe for å gjøre om dersom dere er i full gang - er bare å la det stå til på sofaen da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Æsj, sovesofa? Det er noe av det verste jeg har hørt! Neida, som alle sier, helt greit det. Bare ikke styr med sofaen for å gjøre den om så, lite tennende at du skal begynne å styre med masse annet først. 1 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Bare legg den ut før du går på byen. Selv om det ikke skulle bli noe på deg er det mindre å styre med når du er full og vil sove. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hahahaha, for en problemstilling. Har selv en sofasofa av typen hvor man faktisk ligger på gulvet. Dama har aldri klaget. Er uansett andre steder å ha sex. Har du prøvd f.eks. pulten, kjøkkenbenken og rett og slett på gulvet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg