Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er sovesofa et turnoff?

Anbefalte innlegg

Flytter inn i ny hybel snart der jeg kun har plass til en sovesofa. Tror dere det i noen som helst grad vil være et turnoff om jeg skulle få med meg en jente hjem? Er såpass fornuftig at jeg skjønner at om en jente først er med meg hjem på onenightstand vil mest sansynlig ikke sovesofaen få henne til å ombestemme seg, men ser for meg at om vi starter å rote på sofaen og jeg plutselig må avbryte seansen for å gjøre om sofaen kan det bli litt awkward :p

Noen tanker rundt dette?

Anonymous poster hash: 0fdf7...d2d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flytter inn i ny hybel snart der jeg kun har plass til en sovesofa. Tror dere det i noen som helst grad vil være et turnoff om jeg skulle få med meg en jente hjem? Er såpass fornuftig at jeg skjønner at om en jente først er med meg hjem på onenightstand vil mest sansynlig ikke sovesofaen få henne til å ombestemme seg, men ser for meg at om vi starter å rote på sofaen og jeg plutselig må avbryte seansen for å gjøre om sofaen kan det bli litt awkward :p

Noen tanker rundt dette?

Det kan definitivt bli såkalt "awkward" du bør derfor gå for en sove sofa som er hurtig og lage i stand, skeidar eller jysk sine. I tillegg kan det være greit og kjøre to enkle dyner og ikke en dobbel.... jamen for faen da. Du sørger heller for at du har godt med sprit liggende på hybelen! :)

Lenke til kommentar
...men ser for meg at om vi starter å rote på sofaen og jeg plutselig må avbryte seansen for å gjøre om sofaen kan det bli litt awkward :p

Glem det, vil man så går det greit, stående, liggende, baksete i en bil, trappegang, balkong, dusjen, ute på plen eller skogen osv.

Don`t worry, be happy :)

Lenke til kommentar

Om man virkelig er lysten, så gjør man det vel på den om den er en sofa også vel? ;)

Du kan jo som foreslått over gjøre den om til seng FØR du går også og slippe å ta stilling til det om du har med noen hjem. Det vil (som nevnt) også være greit å slippe å fikse den om du kommer hjem alene ;)

Meeen sånn rent bortsett fra det, så tror jeg ikke det er noe vits å stoppe for å gjøre om dersom dere er i full gang :) - er bare å la det stå til på sofaen da.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...