Civilix Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Til og med Steam-koden er visstnok borte, og det betyr at også Steam er i trøbbel. Og det er virkelig ille. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Som ISDN-(mis)bruker hadde jeg ikke hatt noe imot at steam ble utsatt et par år.(uten steam så kan jeg vertfall laste ned patcher på jobben og ta dem med hjem på cd) Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 hmm, vil si som Ari: Trist som **** Lenke til kommentar
darker Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 det som er litt rart er at sourcen (deler av den) ligger på nett i en 43MBs fil og inneholder blant annet quake1 source (og før noen flamer, JA det er garantert deler av den sourcen det hevdes skal være stjålet). Jeg har mine tvil her faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 det som er litt rart er at sourcen (deler av den) ligger på nett i en 43MBs fil og inneholder blant annet quake1 source (og før noen flamer, JA det er garantert deler av den sourcen det hevdes skal være stjålet). Jeg har mine tvil her faktisk. jeg tviler på at gabe hadde gått ut og gjort det offesielt at source coden er stjålet hvis det ikke stemmer.. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 hmm, jeg må først si at jeg er jÆv-- lei av å vente på hl2, mistet helt troen på valve som har til de grader utsatt spillet, og lurer på om de i det hele tatt er begynnt å utforme det, er dette et av valves egne stunt? et stunt, for å ha grunn til å forme om hele kilden, en grunn til å ta tid, forbannet på hele greiene, alt! ettersom jeg vet minimalt rundt det tekniske, kan noen svare meg på: Denne kildekoden, ville ikke den også vært med i selve spillet? eller er det bare under utviklingen at den faktisk brukes? eller er det MP serverne som bruker den`? ja, jeg skal sette meg bedre inn i det siden, men noen kjappe svar her hadde hjulpet meg. takk Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Selve grafikk/fysikk motoren er altså ikke stjålet?? Det ville jo vært riktig ille for valve... Jo, alt er tatt. All kildekoden til spillet, det innebefatter grafikk-/fysikkmotoren også. Til og med Steam-koden er visstnok borte, og det betyr at også Steam er i trøbbel. Og det er virkelig ille. hvis det er sant så kommer jeg til å knekke sammen i latter. de har helt sikkert en backup Erling, når noen kopierer en fil så har de ikke tatt den - de har laget en kopi. dette kan uansett forsinke spillet veldig mye Lenke til kommentar
koffern Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 hørte at grafikk/fysikk motoren ikke var stjålet..men men, tror det er mange rykte ute å går, men KJIPT er det Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 de har helt sikkert en backup Erling, når noen kopierer en fil så har de ikke tatt den - de har laget en kopi. Erling mener naturligvis at den/de skyldige har en kopi, som er tatt. De har ikke fjernet kildekoden fra Valves maskiner, men kopiert den. Lenke til kommentar
ojb Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 ettersom jeg vet minimalt rundt det tekniske,kan noen svare meg på: Denne kildekoden, ville ikke den også vært med i selve spillet? eller er det bare under utviklingen at den faktisk brukes? eller er det MP serverne som bruker den`? Kildekoden følger ikke med spillet, fordi den da er kompilert (gjort om til maskinkode) Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sjekk denne lenken for mer spekulasjoner rundt hvem som er ansvarlig for tyveriet Jeg vet ikke hva jeg skal tro selv, men det kan jo virke som om trådstarteren i lenken muligens er inne på noe.. Lenke til kommentar
O|3 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvis dette gjør at spillet blir ytterligere utsatt, blir jeg seriøst sur Og alt bare pga. en slask. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Fikk meg til å huske tilbake: Var det ikke noe oppstyr for en tid tilbake fordi ATI hadde lekket en Doom alpha etter nært samarbeide med ID software. Vi vet vel alle hvor nært ATI nå samarbeider med Valve.Hmmmm....hmmmmm. Lurer på om godeste Gabe har tatt en aldri så liten telefon til ATI i det siste? Å ja, det må jo være det som har skjedd.... Hvorfor i hellvette skulle de lekke kildekoden til Half Life 2 med vilje??! En kode de kunne ha tjent millioner på i rettighets salg etter at Half Life 2 har blitt sluppet. En logaritme som forklarer til punkt og prikke hvordan spillet er bygd opp, og hvordan de har fått det til å se så utrolig ut som det gjør. Nei, dette er nok langt i fra noe PR stunt, i så fall har de verdens mest analkjørte PR avdeling! Hvis det virkelig er så ille som det høres ut vil nok dette skape juksing av dimensjoner fra cheatkoderne og uttalige innslag i andre spill som helt klart har blitt inspirert av HL2's kildekode. De skyldige er nok noen barnslige, svette og grisete NERDER, som tror de er så utrolig tøff fordi de har stjålet HL2's kildekode!!! Verre "partypoopere" finnes ikke, ødelegge morroa for en hel verden?? Er det mulig?? De burde stilles opp mot en vegg og skytes, i sann sovjet stil!!!! FAAAEEEN!!! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sjekk denne lenken for mer spekulasjoner rundt hvem som er ansvarlig for tyveriet Jeg vet ikke hva jeg skal tro selv, men det kan jo virke som om trådstarteren i lenken muligens er inne på noe.. Ja Han er inne på noe!Jeg håper at den/dem som har gjort det får livstid i fengsel! Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 hehe...tror nok han half-life fyren ble trojanet..selvom han ikke innrømmer det. Det disse mygot,sourcex,illnin0 folka gjør er å kode trojaner 24/7. Så vil nok ikke tror at de gjorde noe annet for å få tak i sourcen. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sjekk denne lenken for mer spekulasjoner rundt hvem som er ansvarlig for tyveriet Jeg vet ikke hva jeg skal tro selv, men det kan jo virke som om trådstarteren i lenken muligens er inne på noe.. han linker bilde til en irc samtale, jeg gidder ikke lese posten engang, det er ikke pålitelig info han kommer med uansett. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sjekk denne lenken for mer spekulasjoner rundt hvem som er ansvarlig for tyveriet Jeg vet ikke hva jeg skal tro selv, men det kan jo virke som om trådstarteren i lenken muligens er inne på noe.. Ja Han er inne på noe!Jeg håper at den/dem som har gjort det får livstid i fengsel! ¨ Bra du ikke er dommer:) Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sjekk denne lenken for mer spekulasjoner rundt hvem som er ansvarlig for tyveriet Jeg vet ikke hva jeg skal tro selv, men det kan jo virke som om trådstarteren i lenken muligens er inne på noe.. Utrolig, han er definitivt inne på noe der... Rudolph Guiliani (ordføreren i New York 11. september 20001) har jo sagt seg villig til å personlig likvidere Osama bin Laden, hvis USA får fatt i svinet. Håper han sier seg villig til å likvidere de som står bak kildekode lekkingen også. Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hehe, har dere ikke forstår at det er et PR stunt fra Valve Vist det virkelig er slik at de har hatt kildekodenkoblet til internett er jeg nesten fristet til å si at de kan ha det så godt. Dette har de gjort.... :Gjort for å skape ennå mer blest om Half Life 2 rett før launch. :Gjort for å forklare forsinkelsen. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sjekk denne lenken for mer spekulasjoner rundt hvem som er ansvarlig for tyveriet Jeg vet ikke hva jeg skal tro selv, men det kan jo virke som om trådstarteren i lenken muligens er inne på noe.. Det må være de mest underholdende forum poster jeg noen sinne har lest!! Les igjennom alt, dritbra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hehe, har dere ikke forstår at det er et PR stunt fra Valve Vist det virkelig er slik at de har hatt kildekodenkoblet til internett er jeg nesten fristet til å si at de kan ha det så godt. Dette har de gjort.... :Gjort for å skape ennå mer blest om Half Life 2 rett før launch. :Gjort for å forklare forsinkelsen. at det kan være gjort for å skape mer blest rundt half life 2 før de slipper det, kanskje, men neppe, ikke på denne måten. forsinkelsen er mer eller mindre pga steam. de kommer ikke til å slippe half life 2 før steam er klar til å ta imot kunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg