hodesleng Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 It avisen slår til igjen: Skriver at nå kan man laste ned og spille HL 2 Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jaja, fikk som fortjent spør du meg Hva mener du her? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Dette var kjiipt! Håper skyldige blir tatt, og får svi for det. Kommer til å krepere viss noe slikt skal ødelegge HL2. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva kan jeg som person bruke denne koden til egentlig? brenne på cd ha på veggen? Ellers så har du jo en gyllen mulighet til å lage de "verste" multiplayer jukse programmene Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Huff nå ble jeg virkelig skuffa. 2. oktober, en historisk dag på høyde med 11. september. Det som er litt rart er at Gabe antok at problemene startet den 11. september. Kanskje det er en terror handling? Med hensyn til meg er dette en grov terrorhandling Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kanskje noen har hatt overtaket over pcen hans over lengre tid. Derfor det har kommet så mange falske rykter osv da ! .. hmmmm ... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Huff nå ble jeg virkelig skuffa. 2. oktober, en historisk dag på høyde med 11. september. Det som er litt rart er at Gabe antok at problemene startet den 11. september. Kanskje det er en terror handling? Med hensyn til meg er dette en grov terrorhandling 1) Starting around 9/11 of this year, kansje vi skal skylde på turbantoppene igjenn, gjør alt så mye lettere. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Betyr dette at noen kan bruke dette materialet og mekke til en slags "beta" verisjon av HL2 ? Lenke til kommentar
ojb Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Selve grafikk/fysikk motoren er altså ikke stjålet?? Det ville jo vært riktig ille for valve... Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kan vel bare sitere hva en på halflife2.net skrev: The solution *would* be 1) for everyone who has the source code to delete it, 2) get others to delete it, and 3) e-mail [email protected] with any mirrors to the file. #3 we can all do, and I urge everyone to do #'s 1 & 2. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ingen tvil om at dette er utrolig kjipt for valve! På en annen side kunne man kanskje fått hl2 til linux. Det hadde vært utrolig trivelig, men jeg tviler litt på at noen tør å porte den Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Får bare håpe de som har tatt kildekoden ikke bruker den til cheat. Filmen var uansett *sikle* så bra at jeg må ha det. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jaja, fikk som fortjent spør du meg Hva mener du her? Personlige grunner, min mening, ingen allmen mening:) Desutten etter alt dette rotet så er det ikke rart det skjer, PR kåte folk :& De kan forsinke det i alle rettninger for min skyld etter all dette rotet. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nåh , dette er vel en "falsk" kildekode som Valve har lekket ut som nok et pr-stunt. De gutta der vet jo å starte oppstyr , det der "Ati VS Nvidia i HL2" har jo vært kilde til mye bråk , og med denne saken lå de godt på førstesiden av VG nett når jeg titta , god reklame : JA Hvordan et firma som lager software(særlig årets mest etterlengtede spill!) , tør å ha kildekoden på en PC som ligger på nett synes jeg er fantastisk. Det er jo som å ha penger i en -halvlåst- safe. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jaja, fikk som fortjent spør du meg Hva mener du her? Personlige grunner, min mening, ingen allmen mening:) Naturligvis er det din mening, det trenger du egentlig ikke forklare nærmere. Jeg er mer interessert i å høre en mer konstruktiv begrunnelse for det innlegget ditt. Hvorfor syns du Valve fortjener dette? Det kan jo være at rotet skyldes at Valve har blitt terrorisert på andre måter. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nåh , dette er vel en "falsk" kildekode som Valve har lekket ut som nok et pr-stunt. De gutta der vet jo å starte oppstyr , det der "Ati VS Nvidia i HL2" har jo vært kilde til mye bråk , og med denne saken lå de godt på førstesiden av VG nett når jeg titta , god reklame : JA Hvordan et firma som lager software(særlig årets mest etterlengtede spill!) , tør å ha kildekoden på en PC som ligger på nett synes jeg er fantastisk. Det er jo som å ha penger i en -halvlåst- safe. Må si meg enig der, sikkert noen PR kåte stunt, igjen. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jaja, fikk som fortjent spør du meg Hva mener du her? Personlige grunner, min mening, ingen allmen mening:) Naturligvis er det din mening, det trenger du egentlig ikke forklare nærmere. Jeg er mer interessert i å høre en mer konstruktiv begrunnelse for det innlegget ditt. Hvorfor syns du Valve fortjener dette? Det kan jo være at rotet skyldes at Valve har blitt terrorisert på andre måter. Hehe, vel Jeg mener Valve bare er PR kåte, og PR kåte folk som gjør store stunts som dette, misliker jeg egentlig:) Ellers i de gammle dager da jeg spilte CS, noe jeg ikke gjøre lengre, så fikk vi blokkert hele "husets" IP adresser fra WOW Online delen, uten noen forklaring eller beskjed videre, til slutt sendte vi en mail, og der fikk vi beskjed om at vi hadde jukset, noe ingen av oss hadde gjort. uff, høres barnslig ut og fortelle det^^ Men det gjør at man får en dårlig erfaring med det, og når de får smake sin egen medisin (bare på en annen måte:) så blir man jo ikke akkurat lei seg, håper du forstår:) Sett bortifra dette er det jo litt synd at de har mistet kilde koden sin, mm. det viser seg og være enda et PR stunt:) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Fikk meg til å huske tilbake: Var det ikke noe oppstyr for en tid tilbake fordi ATI hadde lekket en Doom alpha etter nært samarbeide med ID software. Vi vet vel alle hvor nært ATI nå samarbeider med Valve. Hmmmm....hmmmmm. Lurer på om godeste Gabe har tatt en aldri så liten telefon til ATI i det siste? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 All publisitet er god publisitet. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Selve grafikk/fysikk motoren er altså ikke stjålet?? Det ville jo vært riktig ille for valve... Jo, alt er tatt. All kildekoden til spillet, det innebefatter grafikk-/fysikkmotoren også. Til og med Steam-koden er visstnok borte, og det betyr at også Steam er i trøbbel. Og det er virkelig ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg