Uxzuigal Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vet ikke om grafikken er ferdig, men den er nais! samme med fysikk motoren. Ser veldig realistisk ut når du løfter folk med antigravity gun'en. Max Payne, som kommer ut 15.oktober bruker også Havok. Det ser ganske så bra ut det også. (du får tak i filmer på Gamershell.com) Ja gleder meg virkelig til og se den: ) Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er jo ikke mer enn 1/3 ferdig da.. Sier seg selv at alt ikke er tip top.. Håper de tweaker grafikk-enginen litt ja, den så ikke så imponerende ut (i forhold til doom3) Fysikken derimot var jo overlegen alle spill som har kommet til dags dato Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er jo ikke mer enn 1/3 ferdig da..Sier seg selv at alt ikke er tip top.. Håper de tweaker grafikk-enginen litt ja, den så ikke så imponerende ut (i forhold til doom3) Fysikken derimot var jo overlegen alle spill som har kommet til dags dato Du testa vel buggy greia ? Elendig fysikk, verste bil i spill noensinne. Og det er alt de har av HL2 til nå, synd å se du har falt for Valves / Vivendis utalelse om at det kun er 1/3, men tro meg, det er alt Valve har til nå. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det eneste folk begrunner det med at ANON har det VALVe har er at han sier det selv, og den lille dato/4 days to go saken i selve beta filen. MEN, hackeren lyver mest sannsynlig og han kan backe opp dette ved å fixe litt på datoen ved hjelp av kildekoden han har. Dere kan lese mer om dette på forumene til isonews. (Beklager hvis det er upassende å vise til de forumene) btw Anon er anonym da, det er ingen gruppe som f.eks flt og rzr etc. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er jo ikke mer enn 1/3 ferdig da..Sier seg selv at alt ikke er tip top.. Håper de tweaker grafikk-enginen litt ja, den så ikke så imponerende ut (i forhold til doom3) Fysikken derimot var jo overlegen alle spill som har kommet til dags dato Du testa vel buggy greia ? Elendig fysikk, verste bil i spill noensinne. Og det er alt de har av HL2 til nå, synd å se du har falt for Valves / Vivendis utalelse om at det kun er 1/3, men tro meg, det er alt Valve har til nå. Hva mener du da? At det er mer enn 1/3 ferdig? En merker jo med en gang man setter seg i bilen at den ikke er ferdig da, men håper den blir flott. Synes effektene er virkelig imponerende jeg, ragdoll, lyseffektene, vannet osv, dog er mange av teksturene direkte dårlig. edit: Ah, ser at du sier at det er 1:1 ferdig. Versjonen vi har er vel det, men spillet er langt i fra gold som du kan se på datoen for release Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er jo ikke mer enn 1/3 ferdig da..Sier seg selv at alt ikke er tip top.. Håper de tweaker grafikk-enginen litt ja, den så ikke så imponerende ut (i forhold til doom3) Fysikken derimot var jo overlegen alle spill som har kommet til dags dato Du testa vel buggy greia ? Elendig fysikk, verste bil i spill noensinne. Og det er alt de har av HL2 til nå, synd å se du har falt for Valves / Vivendis utalelse om at det kun er 1/3, men tro meg, det er alt Valve har til nå. Hva mener du da? At det er mer enn 1/3 ferdig? En merker jo med en gang man setter seg i bilen at den ikke er ferdig da, men håper den blir flott. Synes effektene er virkelig imponerende jeg, ragdoll, lyseffektene, vannet osv, dog er mange av teksturene direkte dårlig. edit: Ah, ser at du sier at det er 1:1 ferdig. Versjonen vi har er vel det, men spillet er langt i fra gold som du kan se på datoen for release Du skulle hengt med fra starten av men men Se her : 1. Hackeren som går under navnet AnoNym sier at : Dette er ALT valve har, nothing more, nothing less. Alt som finnes av HL2. Det betyr at Valve har direkte lyvd til oss angående HL2 prosessen og releasedatoen. 2. Noen her støtter visst Valve enda og tror at hackeren fikk tak i 1/3 av spillet. De tror også at grunnen til at HL2 kommer i April er pga hackeren. Som du SELV ser er spillet ikke i nærheten av ferdighet. Er så mye bugs at det er nesten ikke spillbart i sin tilstand. Jeg og noen andre fornuftige sjeler holder oss til alternativ 1 og tror at hele 11. September blasfemi.. sorry 30. September releasen var et stort PR-triks for å få folk til å sikle mer og mer. Som ALLEREDE sagt ; Half-Life 2 imponerer meg ikke så vanvittig. Fysikken på mennesker / omgivelser etc. er upåklagelig. Grafikken og detaljene på modellene i HL2 er også ganske så fantastiske. Venter på at spillet skal bli ferdigutviklet også får vi diskutere det derifra. (ps: Doom 3 er langt overlegent HL2 på grafikk) Det som irriterer meg hardt når du har Anti-Grav Gun og skal f.eks ta opp ei tønne som står der så går det ikke, men ei kasse som veier det dobbelte går smertefritt! Weird altså.. Blir sikkert fikset i fullversjonen. Finner mange andre bugs jeg kunne reportert til Valve men tror ikke de setter pris på det... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Sjekk dagbladet.no har testet HL2-beta. http://fredag.dagbladet.no/fredag/2003/10/.../15/381046.html Njaal Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 "]Sjekk dagbladet.no har testet HL2-beta. http://fredag.dagbladet.no/fredag/2003/10/.../15/381046.html Njaal Jeg fatter ikke at de engang kan tenke på å gjøre noe sånt! At folk laster ned en ulovlig betaversjon av spillet er en ting, men at en stor avis trykker en anmeldelse av det? Lurer på hva Gabe & co ville sagt til dette. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er helt enig med Goldfish Er helt latterlig det Dagbladet har gjort her om det er snakk om en ulovlig versjon, (noen det sikkert er) Må nesten skrive mail og høre hva f**n de holder på med Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 (...) en ulovlig versjon, (noen det sikkert er) Han innrømmer selv at han har fått tak i den ulovlige betaversjonen. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 (...) en ulovlig versjon, (noen det sikkert er) Han innrømmer selv at han har fått tak i den ulovlige betaversjonen. Saksøk han da.. For min del kan dagbladet trykke hva de mener er _riktig_. Hadde de ikke doom3 preview også? Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Dagbladetfyren tror jo at gravgunen er psygunern Gravity gun kan bare flippe ting støtvis, mens psy gun kan løfte ting. VeXx: Synes du ikke det er et rart pr triks hvis alt er så uferdig og dårlig som du skal ha det til da? Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 For min del kan dagbladet trykke hva de mener er _riktig_. Hadde de ikke doom3 preview også? Det er stor forskjell på å publisere en preview fra en video-opplevelse, noen intervjuer eller tekst fra utviklerne - mot å publisere en preview basert på spilling av en ulovlig lekket beta-versjon. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tror du valve/vivendi kommer med advokater til norge for å saksøke dagbladet av den grunn? En ting er om det blir trykt i en avis, noe annet er når det bare er publisert på nettet. La oss huske på hva som er ulovlig her, det er å laste ned spillet. Er det ulovlig å lage en omtale av hva man har spilt? Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 En ting er om det blir trykt i en avis, noe annet er når det bare er publisert på nettet. Gjelder ikke de samme reglene for en nettavis? Det er ulovlig å laste ned beta-versjonen. Så Dagbladet har med andre ord egentlig ingenting å skrive om, ettersom de aldri skulle lastet den ned. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tror nok DB snart får en e-mail kor de pent og pyntlig blir bett om å fjerna artikklen. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Dagbladetfyren tror jo at gravgunen er psygunern Gravity gun kan bare flippe ting støtvis, mens psy gun kan løfte ting. VeXx: Synes du ikke det er et rart pr triks hvis alt er så uferdig og dårlig som du skal ha det til da? Jo jeg synes dette var veldig snodig.. Dette hele "opplegget" fra dagbladet er sinnsvakt amatørt.. Bare les den der. Trodde det var først litt ironi men skjønte fort at de var seriøse. Spillet er VANVITTIG uferdig, det kan alle skrive under som har prøvd det. Tekstur feil med masse modeller, meshes som collider uten forklaring og anti-grav gun'en funker ikke på alt som det skal (tror jeg, håper jeg..) Hva synes dere om noe slikt fra Dagbladet ??? Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hva synes dere om noe slikt fra Dagbladet ??? Det spørsmålet kan dere egentlig svare på i denne tråden: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=158890 Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg har lest mange tråder, i mange forum om nettopp denne saken. Og som dere sikkert har fått med dere er det både saklige og usaklige innspill, fra både den ene og den andre. Wil Harris, fra theinq, har skrevet en god artikkel om nettopp disse uttalelsene. Verdt å lese spør du meg. Never mind the A.I., where's the I? Njaal Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 "]Wil Harris, fra theinq, har skrevet en god artikkel om nettopp disse uttalelsene. Verdt å lese spør du meg.Never mind the A.I., where's the I? Takk for tipset, VIRKELIG god engelsk artikkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg