Gå til innhold

Kildekoden til Half-Life 2 stjålet

Anbefalte innlegg

noen som har prøvd betaen her?

Prøvd og prøvd, er ikke mye å prøve. Massevis av bugs som "Client stuck on object 92394".

Vet ikke om grafikken er ferdig, men den er nais! samme med fysikk motoren. Ser veldig realistisk ut når du løfter folk med antigravity gun'en.

Gleder meg som en hest til spillet kommer i hyllene :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CS CZ ble raskt kjedelig. Vil jeg spille R6, så kjører jeg heller orginalen. :(

ja, det kom vel sammen med den bittre ettersmaken.. trist at vi må

vente så lenge på at et virkelig bra spill skal gå gold/i trykken.

?

det jeg mente var at det er bittert å måtte vente så lenge på et spill

som kunne kommet ut om kort tid om det ikke hadde vært for "leak"en.

men spennende å teste ut beta'er.

Hvem har sagt noe om beta :)

Lenke til kommentar
Jeg er ganske overrasket over Valve sin stillhet over det hele...

HL2 virker ganske ruinert egentlig... Warez fans over hele verden har vært travle..

Fins det fans av Warez?? flere fiender tror jeg!

Vet ikke om noen har skrevet dette før, da jeg kun orket å lese de første 5 sidene av treaden, men det er jo kun 13 del av koden som stjelt. OG med respekt for valve syns jeg at INGEN skal laste ned koden, eller "betaen" og de som har lastet ned dritten, skal SLETTE den umiddelbart!

Lenke til kommentar
Vet ikke om noen har skrevet dette før, da jeg kun orket å lese de første 5 sidene av treaden, men det er jo kun 13 del av koden som stjelt. OG med respekt for valve syns jeg at INGEN skal laste ned koden, eller "betaen" og de som har lastet ned dritten, skal SLETTE den umiddelbart!

Jeg tror du med fordel bør lese resten av tråden også før du kommer med flere innlegg. Tråden blir ikke akkurat mer informativ ved at flere og flere henger seg på uten å lese alt.

Lenke til kommentar

Jeg tror du med fordel bør lese resten av tråden også før du kommer med flere innlegg. Tråden blir ikke akkurat mer informativ ved at flere og flere henger seg på uten å lese alt.

Hele koden er nok stjålet + alt annet som valve jobbet med .

Lenke til kommentar

Hele koden er nok stjålet + alt annet som valve jobbet med .

Det stemmer nok. Samme personen som releasa HL2 Betaen har også releasa Condition Zero.. Sier ganske mye om hva han fikk tak i der borte.. Jeg tror betaen er hele 30.september HL2 desverre :evil::yes::roll::(

Lenke til kommentar

"who cares" ...

bryr meg lite om forsinkelser, så lenge spillet er bugfritt..

bryr meg heller spesielt lite om folk som blir hacket, som driver på med utvikling av et så 'viktig' spill, som ikke har satt opp et ordentlig nettverk, og ordentlig sikkerhet på PC'en sin.. fyskammeseg.. de fortjener det!

Lenke til kommentar
"who cares" ...

bryr meg heller spesielt lite om folk som blir hacket, som driver på med utvikling av et så 'viktig' spill, som ikke har satt opp et ordentlig nettverk, og ordentlig sikkerhet på PC'en sin.. fyskammeseg.. de fortjener det!

Who cares? Jeg og noen millioner andre gamere som vet at Valve har prata bullshit det siste året. Er jo bare løgn på løgn de har levert, så å si "bryr meg lite om forsinkelser" i denne tilstand er sinnsykt mener jeg.

En ting er sikkert og visst nå som Valve har hatt den holdninga ;

IKKE POKKER om jeg kjøper spillet når det kommer :evil:

Lenke til kommentar
"who cares" ...

Who cares? Jeg og noen millioner andre gamere som vet at Valve har prata bullshit det siste året. Er jo bare løgn på løgn de har levert, så å si "bryr meg lite om forsinkelser" i denne tilstand er sinnsykt mener jeg.

Spørs hvem man vil tro... ett patetisk hacker svin, som allerede har innrømmet å ha løyet selv...eller ett multi million dollar spill selskap som alltid har stilt opp for fansen?

Skjønner ikke helt hvorfor folk tror på denne karn sånn helt uten videre.

Men valve trenger å uttale seg. Vi får se etter hvert...

:shrug:

Lenke til kommentar
"who cares" ...

Spørs hvem man vil tro... ett patetisk hacker svin, som allerede har innrømmet å ha løyet selv...eller ett multi million dollar spill selskap som alltid har stilt opp for fansen?

Skjønner ikke helt hvorfor folk tror på denne karn sånn helt uten videre.

Men valve trenger å uttale seg. Vi får se etter hvert...

:shrug:

Han har ikke lyvd om noen ting som helst. Når en hacker legger fram noe så er det ikke for drit heller. Et selskap som har masse millioner og folk i ryggen har ikke problemer med å trekke virkeligheten foran øyene.

Det er ikke noe respektabel warez-gruppe som har gitt ut HL2 betaen eller Condition Zero, men en fyr som går under navnet anonym... Som flere har sagt, jeg venter fortsatt på en ofisiell uttalelse fra selve Valve og den burde være bra.

Det som brenner mest her er Mr.Anonym. Han for min del er ikke noe helt men heller ikke noe skuddoffer. Han er et intet eller en budbringer som jeg ville ha sagt. "Don't shoot the messenger". En budbringer pleier ikke å lyve, det vet vi helt tilbake fra 3000BC..

Alle som har snevet av peil på hacking / cracking vet like godt som meg at hvis du skal ha 30 filer fra punkt A så drar du ikke derifra før du har ihvertfall 31++

Jeg forstår også dere som forsvarer Valve men i en sak som dette gjelder det å være objektiv.

Lenke til kommentar

Det eneste folk begrunner det med at ANON har det VALVe har er at han sier det selv, og den lille dato/4 days to go saken i selve beta filen. MEN, hackeren lyver mest sannsynlig og han kan backe opp dette ved å fixe litt på datoen ved hjelp av kildekoden han har. Dere kan lese mer om dette på forumene til isonews. (Beklager hvis det er upassende å vise til de forumene)

Lenke til kommentar
Det eneste folk begrunner det med at ANON har det VALVe har er at han sier det selv, og den lille dato/4 days to go saken i selve beta filen. MEN, hackeren lyver mest sannsynlig og han kan backe opp dette ved å fixe litt på datoen ved hjelp av kildekoden han har. Dere kan lese mer om dette på forumene til isonews. (Beklager hvis det er upassende å vise til de forumene)

Ehh nei Valve inrømmer datoene .

Lenke til kommentar

Ehh nei Valve inrømmer datoene .

Har du en url til den informasjonen?

Lenke til kommentar

Ehh.. Valve inrømmer IKKE datoene sine;

To all those saying HL2 was delayed because of the hacking

action, ill just remind you that what was leaked is what Valve

has, nothing more and nothing less, so its pretty good to

understand it wasnt finished yet.

Also I'd like to point out the E3 was one big fake by Valve.

Ever tried to kill that soldier in physicstown ? Notice the

door will still get kicked ? No scripted sequences ?

To everyone saying this is no Beta: I'd like to point out that

THIS is what you wanted Valve to release on 9/30/03, theres no

such thing as a much better release in Valves network!

To Valve: I suggest you stop lying to your customers about how

much was stolen/compromised, or I'll have to release everything

ust to prove my point. And you know what you got, as I do.

Dette er fra [sensurert filnavn]

Lenke til kommentar
Ehh.. Valve inrømmer IKKE datoene sine;

To all those saying HL2 was delayed because of the hacking

action, ill just remind you that what was leaked is what Valve

has, nothing more and nothing less, so its pretty good to

understand it wasnt finished yet.

Also I'd like to point out the E3 was one big fake by Valve.

Ever tried to kill that soldier in physicstown ? Notice the

door will still get kicked ? No scripted sequences ?

To everyone saying this is no Beta: I'd like to point out that

THIS is what you wanted Valve to release on 9/30/03, theres no

such thing as a much better release in Valves network!

To Valve: I suggest you stop lying to your customers about how

much was stolen/compromised, or I'll have to release everything

ust to prove my point. And you know what you got, as I do.

Dette er fra [sensurert filnavn]

Der ja, noen som følger med.

Uansett, dette var det jeg viste til. Uansett er det stor sjangse for at han lyver.

Lenke til kommentar

Vet ikke om grafikken er ferdig, men den er nais! samme med fysikk motoren. Ser veldig realistisk ut når du løfter folk med antigravity gun'en.

Max Payne 2, som kommer ut 15.oktober (i USA) bruker også Havok. Det ser ganske så bra ut det også.

(du får tak i filmer på Gamershell.com)

Edit: Argh. Glemte et tall der, gitt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...