XDamage Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ok, nå er det ****** meg tid for forklaring her! Valve kan ikke bare sitte på rævva og se på all denna driten som foregår! Nå må de forklare seg overfor fansen, for uten oss hadde de ikke vært verd en dritt. Slutt med denne KGB aktige hemmelighets holdingen, det virket bare så lenge ingen utenforstående visste at HL2 eksisterte, det virket bare så lenge de holdte 30. september datoen, og det holdte bare så lenge halve spillet ikke lå på internett? Eller er dette nå virkelig halve spillet, Valve?? Hvis de ikke gir ut en skikkelig pressemelding om hele denne rævkjørte situasjon snart, så vil hele opinionen helle over til det denne "Anonymous Leaker" sier, for det begynner og bli temmelig sannsynlig her... I stede for å si på ett board, "at vi får tro hva vi vil"....!?!?! Hva i heiteste helvete er det for noe?? Den eneste logiske forklaring på at de holder kjeft om alt dette, er at de faktisk har det meste klart, og vil snart gjør slik at dette avskummet av et menneske har bajset på leggen, og motbeviser alt han sier....men skjer det? Jeg tviler ganske sterkt på det. Argh, jeg blir så provosert og forbanna av hele situasjonen! De må jo ta affære, eller så har de allerede tapt for disse kakkerlakkene. For dette er faktisk det mest skyhøye forventede spillet som noen sinne har eksistert, kanskje denne mest forventede tingen etter Jesu oppstandelse. Men når forventningene er i himmelen, er det et langt fall... Til slutt vil jeg si at jeg håper så inderlig at Valve har ting på stell, at de har kontroll på situasjonen, at hackersvinet tar feil, og at de vil blåse alle vekk så snart de slipper spillet. Og sist men ikke minst, at de får fatt i denne hackeren (med håndfaste bevis), slik at han vil oppleve total ydmykelse overfor en hel verden, og en sterk smerte i anus hver en bidige dag hele sin sonetid. :o Først da vil Valve ha vunnet, og vist oss hvem som er best når det kommer til spill. Men akk... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Mr_snuffles: Du begynner å irritere meg nå. Du klager på andre for at det ikke finnes bevis for påstandenede kommer med, og usakelig argumentasjon. Men påstanden din om at vi hadde spillt HL2 i dag om ikke innbruddet hadde hendt, er iallefall helt uten bevis. Argumentasjonen er kanskje ikkje usakelig, men det og er kun funderinger. Ikke sleng dritt om andre fordi du tror du kan mer, dette er tross alt et diskusjons forum XDamage: Jeg er helt enig. Valve burde forklare seg i denne saken. Kanskje de faktisk befinner seg i en situasjon de ikke kan bortforklare? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nå er jo også CS CC å få tak i også. Det virker som om anon snakker sant. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Og sist men ikke minst, at de får fatt i denne hackeren (med håndfaste bevis), slik at han vil oppleve total ydmykelse overfor en hel verden, og en sterk smerte i anus hver en bidige dag hele sin sonetid. :o :o Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du begynner å irritere meg nå. Du klager på andre for at det ikke finnes bevis for påstandenede kommer med, og usakelig argumentasjon. Men påstanden din om at vi hadde spillt HL2 i dag om ikke innbruddet hadde hendt, er iallefall helt uten bevis. Argumentasjonen er kanskje ikkje usakelig, men det og er kun funderinger. Ikke sleng dritt om andre fordi du tror du kan mer, dette er tross alt et diskusjons forum Jeg blir ikke rent lite irritert selv, når jeg ser alle som leter etter en grunn til å skyve ansvaret for denne hendelsen over på Valve, slik at de kan hylle sin nye helt. Denne stakkars hackeren som har vært så snill å frigjøre Half-Life 2 fra "onde" Valve slik at verden får se hvilke fæle planer de hadde for å få gratis PR og føre oss stakkars gamere bak lyset med et uferdig produkt. Jeg krever ikke bevis for noe som helst, men jeg forbeholder meg retten til å plukke argumentene til disse individene fra hverandre hvis de ikke henger på greip. De fleste argumentene går på "jeg har hørt eller lest ditt eller datt" (som viser seg å ikke stemme), eller så kommer de med påstander som er direkte feil (Steam er jo ikke ferdig! ). Hvis alle skal si meningene sine, og forventer at ingen skal kunne motargumentere dem, kan det vel ikke akkurat kalles noen diskusjon...eller? Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Og sist men ikke minst, at de får fatt i denne hackeren (med håndfaste bevis), slik at han vil oppleve total ydmykelse overfor en hel verden, og en sterk smerte i anus hver en bidige dag hele sin sonetid. :o Først da vil Valve ha vunnet, og vist oss hvem som er best når det kommer til spill. Skjerp ordbruken. Anse dette som en advarsel. Hold diskusjonen på et voksent nivå. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 www.steampowered.com ! Mr_Snuffles, forklar : Jeg blir ikke rent lite irritert selv, når jeg ser alle som leter etter en grunn til å skyve ansvaret for denne hendelsen over på Valve, slik at de kan hylle sin nye helt. Denne stakkars hackeren som har vært så snill å frigjøre Half-Life 2 fra "onde" Valve slik at verden får se hvilke fæle planer de hadde for å få gratis PR og føre oss stakkars gamere bak lyset med et uferdig produkt. Jeg krever ikke bevis for noe som helst, men jeg forbeholder meg retten til å plukke argumentene til disse individene fra hverandre hvis de ikke henger på greip. De fleste argumentene går på "jeg har hørt eller lest ditt eller datt" (som viser seg å ikke stemme), eller så kommer de med påstander som er direkte feil (Steam er jo ikke ferdig! ). Hvis alle skal si meningene sine, og forventer at ingen skal kunne motargumentere dem, kan det vel ikke akkurat kalles noen diskusjon...eller? Forstår ironidelen men forklar hva du vil fram til... Og hold deg saklig, vi kommer lengst med det. Ikke sånn men helt ærlig så virker du ganske lite oppdatert innenfor et visst utbredt marked. Jaja, bare forklar hva du mener... Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Plukk ut den delen du vil ha forklart nærmere. Hvis det var biten med Steam, så hopp tilbake side 11 og les posten fra 'ThomasM' og deretter mitt svar, så skjønner du hva jeg mener med at 'Steam ikke er ferdig' er en feil påstand. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg må bare si at CS CC ser ENORMT fint ut Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg må bare si at CS CC ser ENORMT fint ut Det kan tenkes at visse her har det allerede nå..... VIRKER utrooolig bra Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 morsomt/trist å lese loggene til folkene som hadde greiene tidlig. poster litt logging. de som vet å komme seg rundt på nett har vel allerede lest dette. mod må gjerne slette min post om den er "upassende". [09:44] [konartis] weeeee [09:44] [outkast] aye [09:44] [outkast] rofl kon howd yuo get the source from valve neways [09:44] [Hitman] tell us u fat fuck [09:45] [Hitman] TELL US NOW [09:45] [stonedGorilla] lolol [09:45] [konartis] omg fuckz0ringn ubbles [09:45] [outkast] stfu fagit i bet u dressed up like gabe aka jabbateh hut ,went into valve and stole the source and ran out [09:45] [Hitman] ROFL [09:45] [konartis] lol , social engineering + sdbot= stoeln source [09:45] [Hitman] omg [09:45] [Hitman] lies [09:46] [Hitman] how could some1 be that gay and stupid to actually open a trojan [09:46] [Hitman] WHILE ATY WORK [09:46] [konartis] unno but its true rufl [09:46] [konartis] i key logged 1st for a while, ten i took the soruce [09:46] [Hitman] dude send me it then [09:46] [konartis] no its mien k [09:46] [Hitman] U LIE THEN FAGGTO UR OUT OF MYG0T [09:46] [Hitman] idiot [09:46] [konartis] fine rofl if u want it havbe it [09:46] [konartis] aim? [09:46] [Hitman] yeah [09:46] [Hitman] there pmed sn kthnx [09:46] [vein] anyone wanna rage im bored ;/ [09:46] [konartis] k sendzoring [09:46] [Hitman] keke ^_^ [09:47] [sourceX] woot [09:47] [sourceX] made auto-updating program to update all teh myg0t sites at once [09:47] * SourceX np: Geto Boys - Geto Fantasy [04:29m/Stereo/96Kbps/48KHz] Source: I have a friend in myg0t. He stated that SX hacked valves boxes, my guess is he emailed gabe, got a reply, looked at the header and grabbed his IP from there. I guess gabe shouldnt be checking mail from work. Source: He said that he took the source and a 1.3gb file that is the game. Source: He leaked the source to a few myg0t'ers (toy and someone else) and they leaked it together on the net. Neither of them stole it, just leaked it outside of myg0t. Source: Ive known myg0t for some time, and was friends with g0d, they have a few skilled people, probably good enough to pull this off. Source: my friend also stated they would have released the game as well, and that SX is writing hacks for it first. Source: The game might be leaked sometime next week, depending on whether or not SX gives it out. Source: You cna use this info freely, but keep my name out of it. Call me AnonJr if you wish :-) dhampireJames: alright dhampireJames: thanks Source: np dhampireJames: i get all kinds of information all the time so i just write it im never entirely sure if its true or not Source: im pretty sure this is true Source: i deeply hate myg0t for what theyve done to CS Source: normally i wouldnt care, but they should be taken care of... -20:20:48- (@SourceX) fbi called me last night about the HL2 source being stolen -20:21:19- (@rain) yall got the source?!?! ;x -20:21:22- (@SourceX) ya edit: fjernet upassende bilde. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 CS CZ ble raskt kjedelig. Vil jeg spille R6, så kjører jeg heller orginalen. Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 CS CZ ble raskt kjedelig. Vil jeg spille R6, så kjører jeg heller orginalen. ja, det kom vel sammen med den bittre ettersmaken.. trist at vi må vente så lenge på at et virkelig bra spill skal gå gold/i trykken. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 CS CZ ble raskt kjedelig. Vil jeg spille R6, så kjører jeg heller orginalen. ja, det kom vel sammen med den bittre ettersmaken.. trist at vi må vente så lenge på at et virkelig bra spill skal gå gold/i trykken. ? Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 CS CZ ble raskt kjedelig. Vil jeg spille R6, så kjører jeg heller orginalen. ja, det kom vel sammen med den bittre ettersmaken.. trist at vi må vente så lenge på at et virkelig bra spill skal gå gold/i trykken. ? det jeg mente var at det er bittert å måtte vente så lenge på et spill som kunne kommet ut om kort tid om det ikke hadde vært for "leak"en. men spennende å teste ut beta'er. Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Half-Life 2 Pre-Order: Ships on 3/31/2004 $49.99 Publisher: VIVENDI UNIVERSAL GAMES ESRB: Rating Pending blir lenge å vente.. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Står fremdeles ikkenoe på ign.com om utsettelsen. Det er de jeg stoler på. Og gamer.no da! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Står fremdeles ikkenoe på ign.com om utsettelsen. Det er de jeg stoler på. Og gamer.no da! Virker som man ikke kan stole på noe informasjon rundt dette. Når man ikke kan stole på at informasjonen Gabe Newell har gitt ut er korrekt, hvem kan man stole på? Vi må nok bare vente og se... Lenke til kommentar
birdie! Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 noen som har prøvd betaen her? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 noen som har prøvd betaen her? Selv om jeg sitter på beta'en, vil jeg ikke spille den. Og om CS: CZ, tror nok det blir ganske bra på Xbox'en, orker ikke spille det på data'en. Dette er da at det ikke vil komme cheats på Xboxen. (og ja, jeg er ganske sikker på det, ihvertfall ikke online) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg