soldatfrank Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Kjøpte meg nylig en Iphone 5s, etter å ha hatt en Iphone 5 i ca. 1 år. Problemet her er, at kjæresten min bor i Polen, og ingen av kan hverken sende, eller motta MMS'er fra hverandre (Dog, jeg kan motta og sende MMS'er fra andre I Norge, og hun kan motta og sende MMS'er fra andre i Polen). Det samme problemet var, da jeg hadde Iphone 5'en. Så jeg lurte på om det kanskje var telefonen min det var noe gale med. Men da jeg oppgraderte til 5s, så funker det ennå ikke. Alt av innstillinger er korrekt (Mobildata er aktivert. Har i tillegg testet med dataroaming, uten hell). Hun har en gammel, steinalder Nokia 500 (Hvor også hun har aktivert databruk og dataroaming). Så hvor er det problemet kan ligge? Er det evt. Noe mer jeg må aktivere på Iphone 5'sen min, for å kunne motta og sende MMS'er til utlandet? Ligger feilen på hennes telefon (Som er en gammel jalla telefon)? Lenke til kommentar
r}CYan8D$[@3 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det kan hende det er noe som må aktiveres på mobiloperatørens side. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ville ringt til mobiloperatøren din og hørt om de vet noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå