Joakim87 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei, jeg lurte på om det fantes noen anti virus program som var gratis... gidde rikke bruke mange hundrelapper på et virus program... Lenke til kommentar
skagenNYC Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 "AVG Antivirus" funker bra og er helt gratis (Søk google.com) Trenger du firewall programvare også, kan du last ned "ZoneAlarm". ZoneAlarm har begge gratis og betalt utgaver, men gratis utgave er komplett og du egentig trenger ingenting mer. Gratis Zone Alam forsvarer PC'en din mye bedre enn den firewall som kommer med Windows XP. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 okå, takk... har zonealarm fra før men i disse virus tiden tenkte jeg det var best og ha et anti virus programm i tillegg.... Lenke til kommentar
bigbro Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei, jeg lurte på om det fantes noen anti virus program som var gratis... gidde rikke bruke mange hundrelapper på et virus program... Avast 4 Home Edition er gratis mot registrering. Den oppdaterer seg automatisk, og er sånn sett hakket bedre enn AVG. http://www.avast.com Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Bare for å nevne det; et gratis antivirusprogram når ikke opp til f.eks Norton AntiVirus og en del andre AV'er du betaler for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå