mirj Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har en Fiat punto 2001 med en radio som for meg ser ut som ikke er original. Jeg har kjøpt meg en ny som jeg tenkte jeg skulle bytte selv... av en eller annen grunn hatt jeg fått det for meg at er enkelt? Men nå sitter jeg her og googler litt å begynner å lure på om det er noe jeg bør la noen andre ta seg av... Feks. må man koble fra batteriet til bilen for å gjøre det? Hvor mye vil det koste å få et verksted til å gjøre jobben? Kjenner det vil være irriterende siden det er bilstereo til 399 på elkjøp Skulle bare ha noe med aux inngang. Så på de klistrede trådene men forsto ikke veldig mye Håper på oppklarende svar! Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 om du vil gjøre det etter boka: 1. koble fra batteriet 2. bruk løsepinnene til å løsne ut den gamle radioen 3. koble fra kablene bak 4. sett kablene inn i tilsvarende plass på ny spiller 5. sett inn ny spiller 6. koble til batteriet skal ikke være stort mer pes enn det altså 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 ta ut, koble fra koble på, putt inn Lenke til kommentar
mirj Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Det var jo ingen sak! Takk for hjelp! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Dette er da hvis spilleren som står der fra før har isokontakter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå