jarle-60 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Fra Kjerra fossen i Numedalslågen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hei, Jarle-60. Det som i første rekke fanget min interesse for dette bildet, var den kraftige blåfargen på vannet, deretter den lett blålige tømmerkonstruksjonen. Exif-dataene er dessverre ufullstendige, så det foreligger ikke opplysninger om når bildet er tatt, for eksempel. Men bildet blir ikke dårligere av den grunn. Det kan virke kraftig prosessert, men jeg vil ikke si bastant at det er slik. Bildet er iøynefallende, - det er sikkert, - og jeg liker det ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Artur P. Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg liker komposisjonen og syns også de overstaurerte gouache aktige fargetonene i forgrunnen fungerer bra. For meg trekkes den heletelige harmonien i fargetoene litt ned av det gråaktige sløret over skyene og tretoppene. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Hei, Jarle-60. Det som i første rekke fanget min interesse for dette bildet, var den kraftige blåfargen på vannet, deretter den lett blålige tømmerkonstruksjonen. Exif-dataene er dessverre ufullstendige, så det foreligger ikke opplysninger om når bildet er tatt, for eksempel. Men bildet blir ikke dårligere av den grunn. Det kan virke kraftig prosessert, men jeg vil ikke si bastant at det er slik. Bildet er iøynefallende, - det er sikkert, - og jeg liker det ! Vennlig hilsen Albert Andersson. [/quohhhte] Takker for en hyggelig kommentar, dette er et bilde som er gjort til HDR i Dynamics HDR hvor jeg satte sammen 5 bilder. Så dette er noe sterkere farger enn det som er naturlig. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg liker komposisjonen og syns også de overstaurerte gouache aktige fargetonene i forgrunnen fungerer bra. For meg trekkes den heletelige harmonien i fargetoene litt ned av det gråaktige sløret over skyene og tretoppene. Takker for en hyggelig kommentar, av en eller annen grunn er dette sløret med helt fra RAW filen. Har ingen god forklaring på hva som har skjedd. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det ser meget flot ud, med det blålige bløde vand. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Det ser meget flot ud, med det blålige bløde vand. Takker så mye for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg