Cuneax Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 V-Tex kjøler ned drinken din på et par blunk.Omvendt mikrobølgeovn kjøler ned ting på sekunder Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Noen sekunder er vel å ta i litt, men veldig interessant produkt Mitt spørsmål er hvor mye bråker den? Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Alltid digg med en ferdig rista cola boks... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har en lignende teknologi på gang. Den kalles PLANLEGGING + STORT KJØLESKAP. Funker som regel... Lenke til kommentar
zCon Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har en billigere løsning, men den tar rundt 5 min da (huffameg!): Bolle med kaldt vann og isbiter. Tar i underkant av 5min før pilsen (boks) går fra romtemperatur til 7 grader tror jeg. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 En annen klassiker er å ta vått papir, en våt tue o.l., snurre den rundt boksen/flaska du skal drikke, putte det i fryseren, så er det fort kaldt. Problemet er jo om/når man glemmer det...poooof! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har en billigere løsning, men den tar rundt 5 min da (huffameg!): Bolle med kaldt vann og isbiter. Tar i underkant av 5min før pilsen (boks) går fra romtemperatur til 7 grader tror jeg. Lite penger å tjene på en slik løsning Men fungerer godt nok for meg. Husker en gang vi hadde fest på et hotellrom i USA - fylte et badekar med vann og is. Fungerte topp det. Tømte ismaskinene i 3-4 etasjer! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Så flott. Endelig slipper vi å drikke lunken Cola! (Når maskinen kommer på samme nivå som en mikrobølgeovn). Lenke til kommentar
Bjoern89 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har en lignende teknologi på gang. Den kalles PLANLEGGING + STORT KJØLESKAP. Funker som regel... Hvorfor stoppe der? Jeg kan skrive med penn og papir, hvorfor bruke datamaskinen? Det er ganske enkelt en teknologi som forenkler hverdagen for noen. Google Glass er f. eks ikke for alle. Skjønner derimot logikken din, det går selvfølgelig å planlegge, men det er meget irriterende når du glemmer/ikke har planlagt en kveld. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 så meir eller mindre fancy version av og skylle den under vann kranen på kaldteste? Lenke til kommentar
FWS Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har savnet et slikt produkt i sikkert ti år, og endelig har det kommet! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg