toreae Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ved utskrift ønsker jeg linje for hver 3.-5. rad. Dette er for å øke lesbarheten (ved utskrift). Ved svært få rader pleier jeg å ordne slikt manuelt, men når det blir mange rader er ikke dette aktuelt. Har excel tilgjengelig også. Altså noe slikt: Ved utskrift ønsker jeglinje for hver 3.-5.rad. Dette er for å øke lesbarheten (ved utskrift). Ved svært få rader pleier jeg å ordne slikt manuelt, men når det blir mange rader er ikke dette aktuelt. Har excel tilgjengelig også. Altså noe slikt. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Veldig enkelt: Og - i tilfelle det ikke vises noen video-rute (slik som for meg) slik som det burde så er lenken til youtube: http://youtu.be/jHV9Zne3Ifs Endret 30. oktober 2013 av geir__hk Lenke til kommentar
toreae Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg gjorde som i youtubvideoen, og fikk kopiert 5 øverste radene over 1950 rader. Jeg prøvde ikke som i videoen med 3 rader - 5 rader, men bare 5 rader. Men, det satte meg uansett på løsningen: Merk av 5 øverste radene (eller 4 eller hva man ønsker), (gjør som i videoen) trykk på kantlinjer. Velg så underlinje. Merk så hele resten av arket, velg fil > lim inn utvalg. Hak bare av på formater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå