Gå til innhold

Kamptråd [LC]: Arsenal - Chelsea


dysfunctional

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pinlig. Blir oppgitt over spillerne som ikke gir 100%. Wilshere, Ramsey, Santi, ingen gir alt. Laguttaket er også helt latterlig. Hvorfor spiller Ramsey? Hvorfor ikke gi unggutta, som faktisk er motivert og gir 100 % sjansen?

 

Jeg regner med du så hvilket lag Chelsea stilte med? Hadde vi kjørt bare juniorer hadde vi blitt voldtatt enda hardere. Syns laget vi stilte i dag var greit, og helt kurrant å kjøre inn Özil og Giroud mot slutten, og ta ut Ramsey. Kampen var allerede tapt da.

Lenke til kommentar

 

Jeg regner med du så hvilket lag Chelsea stilte med? Hadde vi kjørt bare juniorer hadde vi blitt voldtatt enda hardere. Syns laget vi stilte i dag var greit, og helt kurrant å kjøre inn Özil og Giroud mot slutten, og ta ut Ramsey. Kampen var allerede tapt da.

Så du mener at en midtbane bestående av Ramsey/Wilshere og Bendtner på topp ville gjort det bedre enn Yennaris/Olsson/etc og Chuba Akpom? Der er jeg uenig. Greit nok at de er nærmere startellveren enn de jeg nevner, men jeg synes det er latterlig at de ikke får sjansen til å vise seg fram når a-lagsspillerne ikke tar vare på sjansen de har fått. Lett å være etterpåklok, men jeg mente før kampen at spillere som Ramsey, Giroud og Özil skulle hviles. Hva gjør en spiller som Park Chu-Young ut på banen vet jeg heller ikke.

 

Jeg setter også spørsmålstegn over Wengers evne til å motivere spillerne. I motsetning til Mourinho og Chelsea, viste vi lite vinnervilje og ga aldri 100 %. Som noen nevnte tidligere i tråden, gadd ikke Ramsey å fikse håret engang. Laber innsats og generelt svak. Wilshere ser jo ut som en helt annen spiller nå enn for noen år siden. Santi småjogger, og gir halvhjertet innsats. Bendtner er begredelig fra start til Wenger bytter han ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...