Drunken_Master Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 jeg lurer på om man får tak i en 15 gb iPOD nå eller om de ikke blir laget ennda finner bare 10 20 og 30 gb HJELP Lenke til kommentar
Jokk2k3 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Skal være i salg nå ja... En kamerat av meg har fått den. Sjekk med Officeline -J Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 regner med at noen butikker fortsatt har dem på lager. Men hvorfor vil du ha en 15Gb når du kan få 20 Gb for samme prisen? Kan ikke se for meg at det selger 15 Gb billigere bare fordi det har kommet nye modeller...jeg prøvde meg på det i en butikk, men fikk klar beskjed om at her var det bare å bla opp 3790 kr...så da gikk jeg heller på nettet og kjøpte 20 Gb... Lenke til kommentar
Jokk2k3 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er ikke 20gb IPod av den gamle typen med mekanisk hjul og sånn på? Det er jo gjort en del forbedringer på den nye touch-hjul typen. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 De nyeste IPod er 10, 20 ,og 40 GB: http://www.apple.com/ipod/specs.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå