€uropa Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Nå må du også huske at trådstarter er den fornærmede jenta og at når hun skriver at samboeren ble "sur", så er det antakelig ikke det samme som du vil kalle sint eller opprørt. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 ..Jeg bruker ikke å over sminke meg til vanlig mascara og litt pudde.. ..jeg er sykemeldt nå å sitter hjemme dagen lang, å her om dagen gadd jeg ikke å sminke meg siden jeg sitter bare inne, å samboeren min ble sur fordi jeg ikke sminket meg og pyntet meg for han.. Jeg synes det kommer klart frem at han ikke er ekstremt opptatt av "sminkelook", siden du ikke er veldig sminket til vanlig. Dette minner meg mer om en jente i forfall både fysisk og psykisk. Gidder ikke å smike seg, sykemeldt, skal bare sitte inne å se tv, et sosialt liv på hell.. (dette er bare spekulasjoner, men jeg kjenner igjen måten du argumenterer på) Da han kom hjem vil jeg gjette på at du ikke kunne blitt med i butikken/ til venner/ til familie for eksempel, fordi du ikke hadde ordnet deg. Det kan være slitsom å være på jobb en hel dag, og så komme hjem og være "bunnet" til å måtte sitte inne hele kvelden.. hver eneste dag.. Jeg tror han uttrykte seg klønete dersom han kritiserte mangel på sminke, jeg tror heller han mente at du må komme deg opp av sofaen og finne på noe (innenfor de rammer sykdommen din tillater selvfølgelig). Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Nå må du også huske at trådstarter er den fornærmede jenta og at når hun skriver at samboeren ble "sur", så er det antakelig ikke det samme som du vil kalle sint eller opprørt. Ordet sur er synonymt med sint og opprørt, og jo, jeg tror vi snakker om det samme her. http://www.synonymordboken.postis.org/sint.html Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det hadde ikke jeg orket (isåfall får han betale for all sminken, og personlig sminkør som gjør jobben). Men om en kar hadde hatt noe imot meg uten sminke, så hadde jeg vel i utgangspunktet aldri blitt sammen med han heller. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Ordet sur er synonymt med sint og opprørt, og jo, jeg tror vi snakker om det samme her. http://www.synonymordboken.postis.org/sint.html Så klart er ordene synonymer. Men dere vil ikke nødvendigvis oppfatte sinnstemningen likt. Les om nødvendig innlegget mitt igjen. Endret 5. november 2013 av Zarac 1 Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det kan godt hende trådstarter ikke oppfatter ordet "sur" som "sint", eller "opprørt". Har dette direkte innvirkning på innlegget mitt mener du? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Seriøst, ta deg sammen. Du burde være glad hvis du i det hele tatt får en blowjob. Edit: skrivefeil jeg er det. Men det er ikke snakk om meg her. Velger man slike typer får man ta konsekvensene, hadde ikke brydd meg om hun var sminka jeg Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det kan godt hende trådstarter ikke oppfatter ordet "sur" som "sint", eller "opprørt". Har dette direkte innvirkning på innlegget mitt mener du? Hun kan ha oppfattet ham som sur uten at han var det, men bare kommenterte mangelen på sminke (eller "sminkeløsheten", som er et kulere ord). Eller hun kan ha overdrevet da hun gjenga reaksjonen hans i denne tråden. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Til orientering, det er ei dame som er trådstarter. Derfor er det å følge enkel logikk her umulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå