Niklasp Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Med tre enkle triks kan du si farvel til flisene for godt.Guide: Windows 8.1 Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Min anbefaling er å laste ned Classic Shell. Da får man tilbake startmenyen slik man kjenner den fra Windows 7 og endrer noen andre småting. Beste jeg har gjort etter jeg fikk Win 8.1. http://www.classicshell.net/ 2 Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Dette unngår jo ikke unna startskjermen med dette. For å slippe den helt, så anbefaler jeg startisback. 2 lisenser koster $3, og da har man den fulle W7 startmenyen tilbake. http://www.startisback.com 1 Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Dette unngår jo ikke unna... - Dette og unna + Man Begynner å bli seint :-P Lenke til kommentar
Fillfall Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Min anbefaling er å laste ned Classic Shell. Da får man tilbake startmenyen slik man kjenner den fra Windows 7 og endrer noen andre småting. Beste jeg har gjort etter jeg fikk Win 8.1. http://www.classicshell.net/ Classic Shell anbefales på det sterkeste, kan bestemme utseende osv. også Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Tungvint å rydde i flisene? Høyreklikk flisen du vil skjule og trykk mellomrom. Dette avinstallerer ikke appen, men fjerner den fra Start-skjermen. Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Synes synd på dere stakkars sutreunger som enda ikke har lært dere å bruke kjempe oppgraderingen av en startmeny. Det er helt utrolig, dere må jo være 100 år gamle... 1 Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Har brukt Launchy i årevis, så jeg har sluppet billig unna med vane-endinger. Det sagt så bruker jeg startskjermen på min Surface Pro villig vekk ettersom tastaturbaserte løsninger ikke duger der. Lenke til kommentar
Joachimmen Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg skjønner ikke at det er så mange som motbyr startskjermen så utrolig mye at de ønsker å betale for å få den vekk... Jeg tror det eneste man trenger å bruke startskjermen til etter å ha gjennomfort denne guiden, er søkefunksjonen. Den fungerer mye bedre på win 8 enn alle de forrige win os. (Trykk start og begynn å skrive, for de som lurer) Ja, jeg skal innrømme at jeg ikke er en stor fan av startskjermen, og synes det er unødvendig, spesielt til mitt bruk. Men synes det er mer unødvendig å bruke penger på å slippe å bruke startskjermen bare til å søke på. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg skjønner ikke at det er så mange som motbyr startskjermen så utrolig mye at de ønsker å betale for å få den vekk... Jeg tror det eneste man trenger å bruke startskjermen til etter å ha gjennomfort denne guiden, er søkefunksjonen. Den fungerer mye bedre på win 8 enn alle de forrige win os. (Trykk start og begynn å skrive, for de som lurer) Ja, jeg skal innrømme at jeg ikke er en stor fan av startskjermen, og synes det er unødvendig, spesielt til mitt bruk. Men synes det er mer unødvendig å bruke penger på å slippe å bruke startskjermen bare til å søke på. Du vet at man trykker start og bare begynner å skrive i win7 også? Og at det der fungerer bedre, fordi man får opp treff fra alle kategorier (ihvertfall kontra win8, dette er vel fikset i win8.1), i tillegg dukker skjermen opp fra tid til annen når man skal inn på diverse settings. AtW Lenke til kommentar
Joachimmen Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Du vet at man trykker start og bare begynner å skrive i win7 også? Og at det der fungerer bedre, fordi man får opp treff fra alle kategorier (ihvertfall kontra win8, dette er vel fikset i win8.1), i tillegg dukker skjermen opp fra tid til annen når man skal inn på diverse settings. AtW Det er jeg klar over, ja. Jeg mente jo selvfølgelig 8.1 når jeg skrev kommentaren, jeg brukte win 7 nesten helt fram til win 8.1 kom ut. Brukte vel win 8 i 2 uker for 8.1, og synes søkefunksjonen fungerte bra i win 8 den lille tiden jeg brukte det. Men ja, det er fikset opp i på 8.1. Eneste startskjermen har med settings å gjøre, er kontoinnstillinger, apper for startskjermen, skydrive og litt andre småting. Mesteparten av de innstillingene går an å fikse gjennom kontrollpanel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg