AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Mamma har lenge hatt "litt" astma, men etter den første runda med svineinfluensa i 2009 måtte hun begynne på astmamedisin. Hun har i mellomtiden fått påvist kols. Da hun igjen fikk svineinfluensaen i januar i år ble hun lagt inn på sykehuset med pustevansker. Etter en drøy uke innlagt, på intensiven og isolat, ble hun sendt hjem igjen. Siden da har helsa hennes skrantet veldig. Hun har gått fra å være en dame på ca 65kg til å bli en skygge av seg selv. I dag veier hun 35kg, og hun er nesten 1.60 cm.. Hun spiser normalt, noe som gjør dette veldig rart! Hun er konstant sliten og nervene er helt ødelagt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun blir mer og mer utmatta og jeg er livredd for å miste henne. Legevakta mener hun ikke er syk nok, men er det ikke grunnlag for innleggelse når hun har gått ned så mye? De siste dagene har hun også hatt med vondt i magen og må ty til magetabletter. Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: 6fdba...8d1 Anonymous poster hash: 6fdba...8d1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Gå til fastlegen. Om dere ikke blir tatt på alvor, bytt fastlege. Lenke til kommentar
redbird Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hun har vært hos fastlegen og blitt henvist først til gastroskopi, som ikke ble noe av, og deretter ultralyd, som hun venter på timen til. Men jeg er redd det kan ta for lang tid. Lenke til kommentar
fervent Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Her er det noe galt, og det er ikke mindre enn sykt at din mor må bli avvist/vente så lenge på hjelp. Å bytte fastlege er gjort på et klikk på nett og gjelder fra første dag i ny måned, som jo er snart. Ikke gi opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå