IntelAmdAti Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 er det noen som vet hva det vil koste for frakt av klipch promedia 5.1 ultra til norge? det holder med avrunding til nærmeste 50$, koster det under 100$ i frakt vil det koste under 4500kr og importere en slik til norge :smile: Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tviler kansje på at blir bullig i usa har man forøvrig 11o volt og ikke 220 volt så du vet det... men Klipsch har også kontor i nederland, og det er derifra norske butikker får dem fra, 220volts versjonen altså Høyst usikkert om man får 5.1 ultra versjonen i europa ennå, fordi 220/230 voltsutgaven er ikke ferdig ennå Tilbake til frakt så tviler på om at det blir billig nei, lang avstand, mange kilo, og med transportselskap (FedEx) Hvis du bor i oslo så kan du få de i løpet av 48 timer hvis du betaler 331.80 usd i frakt hvis du har tid til å vente i en uke koster frakten 276 usd i frakt omregnet vil det bli ca 1935.77 nok i frakt + norsk noms + toll for billigste alternativ Dette er hentet fra fedex sine sider og stemmer bra 400+276=676usd =4867 kr + 24% moms, toll osv= 6500 kr er vel nærmere sannheten under 100$ dollar i frakt du, det er trossalt ikke sko du bestiller da heller, en kasse på 52.5 ibs er kansje 25/30 Kg Derfor er det nok smart å enten vente til ultra 5.1 kommer i 230 volts utgave eller kjøpe 5.1 utgaven i norge til 5500, eller 399 euro i nederland Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 først, takk for utrolig bra og grundig svar! jeg får glemme å kjøpe ifra usa, det beste ville vært å få kjøpt de i en butikk i bergen for da har jeg garanti og kort avstand til butikken hvis det skulle skje noe, det koster en del ekstra men garanti er veldig greit å ha. det jeg trenger er ett sted å kjøpe settet ifra, jeg vet ikke om noen utenlandske eller innenlandske butikken som selger høytaler settet. www.audiokompaniet.no er den eneste butikken jeg vet om, men det er bare promedia 2.1 som er på internettsidene deres, og jeg er ute etter 5.1 ultra. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du kan kjøpe det direkte fra impotøren i Oslo. En kammerat av meg gjorde det. 5.1 oppsettet. Fikk litt rabatt også faktisk. Ingenting av PC høytalere som kan måle seg med Klipsch Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Du kan kjøpe det direkte fra impotøren i Oslo. En kammerat av meg gjorde det. 5.1 oppsettet. Fikk litt rabatt også faktisk. Ingenting av PC høytalere som kan måle seg med Klipsch kan jeg kjøpe rett fra de når jeg bor i bergen? var det 5.1 ultra han kjøpte? hva betalte han? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har forresten Klipsch Promedia DD 5.1 som er kjøpt fra Audiocompaniet i oslo og de sendte settet nordover helt til kirkenes, tok jo bare en uke... Dette har jeg altså: 1 stk Klipsch Promedia 5.1 sett a 5500 kr 1 stk Klipsch promedia DD 5.1 + Monster Cable 5.1 oppgraderingssett til ca 3390 kr En ren og skjær glede spør du meg Ultra versjonen finnes foreløbig ikke i 230 volt versjon, kun i 120 volts versjon, denne finnes enda ikke i europa.. Men den kommer hit også, kansje til jul... kansje ikke bestilling kan sendes på epost [email protected] eller ring: Audiocompaniet as Besøksadresse: Darresgt.2 0175 Oslo Telefon: 22 11 68 70 Fax: 22 11 68 71 Mobil: 90 13 74 72 E-mail: [email protected] Postadresse: Postboks 6629 St.Olavsplass 0129 Oslo Pakken kommer i postoppkrav til din adresse i Bergen hvis du bestiller... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 jess, takker så mye tintin77! det oppgraderings settet, kostet det 3390kr for bare kabler eller var det noe annet med også? er kablene lange nok til å kunne plassere satelittene fritt rundtom i ett 15kvadratmeter rom? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 det oppgraderings settet, kostet det 3390kr for bare kabler eller var det noe annet med også? Klipsch 5.1 Digital Decoder også. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Bare fint å være til hjelp da serru Oppgraderingssettet med kabler koster forøvrig rundt 1000 kr, digital dekoderen med gullforgylte innganger for både analog, digital spdif, aux inngang, linein inngang + 6 utganger til de forskjellige inngangene på subkassa + g9 inngang, den støtter dolby digital, DTS, dolby prologic, stereo osv og koster litt over 2000 kr dvs ca 3390 kr inklusivt frakt Kablene er ganske lange: se her: 3 x 15'; 2 x 30' lengths of high purity copper 16 gauge wire with gold plated wire pin terminations. de skulle rekke finfint rundt om det 15 kvm store rommet ja Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 jess, da får jeg skrape sammen enda mere gryn :smile: takker for hjelpen igjen tintin77 Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Lykke til med kjøp! Har Promedia 5.1 og A2 selv og er kanonfornøyd, du vil ikke angre Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 email fra audiocompaniet Vi vet enda ikke om vi får den inn i det hele tatt. Det vil i tilfelle blisvært lenge til. Kjøp heller Promedia 5.1. Hvis ultra kommer inn, så kan vi tilby deg å bytte, hvor du kun betaler det reelle mellomlegget. mvh, Olav ----- Original Message ----- From: "victor victo" <[email protected]> To: <[email protected]> Sent: Friday, October 03, 2003 8:41 PM Subject: får dere inn klipsch promedia 5.1 ultra? > får dere inn klipsch promedia 5.1 ultra? > har dere prisanslag på settet og dato når dere får det inn? > > hilsen, > victor kvam denne likte jeg! jeg løper og kjøper promedia 5.1 så fort pengesekken er stappet full! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå