Tomzern Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hva syns dere om dette kabinettet som utgangspunkt til modding??!!Dette blir eventuelt min første modd så jeg tar gjerne imot forslag...Tenker først og fremst på vindu i siden...Noen bra metoder å fikse dette på?? Mvh Tomzern :-) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hva syns dere om dette kabinettet som utgangspunkt til modding??!!Dette blir eventuelt min første modd så jeg tar gjerne imot forslag...Tenker først og fremst på vindu i siden...Noen bra metoder å fikse dette på?? Mvh Tomzern :-) Dårlig utgangspunkt siden det allerede er modda... kjøp et lite Lian Li! de har noen fine og umodde kabinett! Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 joa men det er akkurat det som er pointet....Bittelitt modda fra før :-) ...LianLi er dessuten alt for dyrt for en liten gutt som meg :oops: HEHE...Hva med dette da: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet490.htm Omttrent samme, bare uten de greiene på siden...Syns bare det er kult med den modden foran i midten...Fortsatt mye man kan gjøre, eller hva?! Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 spar pengene din gutt , så får du råd til lian li før eller siden :; Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 spar pengene din gutt , så får du råd til lian li før eller siden :; Lenke til kommentar
robstr Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 oj.. takk for tipset så etter et kult men billig kabbis detta va både billig og feet så takk takk igjen Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hadde aldri kjøpt et så harry og barnslig (?) kabinett som det. Gjør som de andre sier her, spar til et ordentlig et. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Værsågod _Master_.......Hehe :smile: Jeg må egentlig ha nytt kabinett ganske fort fordi det gamle Aopen-kabinettet med PSU på høykant får Pc'en til å koke etter kort tid. ..Må ha et med bedre plass!!Har ikke råd til mer enn maks 800 kroner. ..Kom med andre forslag da, hvis dere ikke likte dette, men please hold dere under 800 spenn:) Mvh Tomzern Lenke til kommentar
clinton Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det er jo bare og legge til 300 så får du et lian li.300 er jo ikke mye! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg modder et Lian Li PC 70 :wink: Lenke til kommentar
felge Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 kjøp Lian li ! har lian li selv e konge kabinett ! Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 er litt uenig med de som sier at det ikke egner seg for modding siden det er ferdigmoddet. ferdigmoddet? pga fronten? tips til modding: monter vindu i sidedøren, evt også i toppen. mye kan gjøres med fronten, men du bør kanskje få deg litt erfaring med modding og materialbehandling. fort gjort å ødelegge fronten helt. føler du deg stødig på lakkering, kan du gjøre det også. de som mener det er ett dårlig utgangspunkt er fantasiløse, og har mistet litt av poenget med modding. nemlig og personliggjøre og modifisere kabinettet til din(e) smak/behov. Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Greit kabinett du fant egentlig, men ser ut som det er en hel haug med folk som driter penger og vil ha du til å gjøre det også. Siden folk er enten gale eller helt på jordet tar jeg avstand når de blir enige (Er gal selv ) Jeg kjøpte en PC6099B fra lian li en gang og har angra noe jæ.. PS. Lian Li har også den fordømt plasseringen av PSU som ditt Aopen vis du skal ha et supert utgangspunkt for modding synes jeg du skal gå for et Avance kabiett http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet367.htm Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Er jo helt make som mitt jo, bare at mitt er i hvit. Ser det ikke på fronten men inne er de så godt som helt like. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei! Tror nok det blir AeroS202 jeg gitt...Har forelska meg litt i det jeg...Som en del andre også sier, så er det fortsatt en del modding man kan gjøre, selv om det er litt modda fra før...Får se hvordan det blir... Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 gjør det så kan du sette 4 12dB papst vifter i front og en 120 i topp så er sirkulasjonen ordnet og kansje handtak på det ( så er det lanvennlig) Her er en måte og gjøre det på Lenke til kommentar
wanvik Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kabinettet er helt greit det, men det er for trangt dersom du skal ha vannkjøling. Hadde et slikt selv, og er veldig godt fornøyd med det, men det ble desverre for lite for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå