Gå til innhold

Ser denne AGP porten normal ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det kan se sånn ut.

Men det jeg gjerne vil vite er hvordan dette skjedde.

Gjorde komplett dette for å få skjermkortet på plass eller skjedde dette ved et uhell når dem skulle montere kortet.

Som dere kan se på bildet så er det limrester på agp porten.

Dem brukte altså lim for å være sikre på at skjermkortet sitter som det skal.

Jeg tror dem må ha hatt problemer med å montere det kortet ja.. hehe

Lenke til kommentar
Ser rett å slett ut som om det låsen som skal stå der er brutt av,skall ikke vere sånn. Reklamasjon?

Hadde jeg vært komplett hadde jeg gjort det også. Maken til dårlig oppfinnelse skal man lete lenge etter.

Jeg liker ikke å presse skjermkortet så kjempehardt inn i porten jeg. På den måten har jeg klart å ødelegge et skjermkort.

Skulle dytte inn mitt gamle ti4200 kort. Presset på som vanlig. Knepp så var den på plass. Det jeg ikke la merke til var den lille komponenten som ble brutt av fra skjermkortet fordi ene feste på DIMM sloten stod nede.

Jeg hadde ikke sett den, og skjermkortet hadde levd i dag hvis ikke den teite AGP låsen var der. Jeg trodde det bare var vanlig motstand fra AGP sloten, men neida.

Ser egentelig ikke vitsen med låsen heller. Jeg har klart meg fint uten alle disse årene, så hvorfor trenge en nå? Når en vanlig slot uten lås klarer å holde på plass et 700 gram tungt skjermkort, så ser jeg ikke vitsen med.

Kneipp? Er det kortet helt nytt eller er det demovare? Syns det er litt mye støv på den AGP porten til å være nyinnkjøpt.

Lenke til kommentar
Når den er 3 år gammel ville jeg nok gitt f... Det har funka fint i tre år, da funker det litt til

Sant nok det.

Kanskje derfor jeg har drøyet "litt" med dette, maskinen har jo funket bra hele tiden.

Jeg var bare litt redd for at den ville kanskje klikke seinere pga den brutte AGP låsen.

Jeg tror jeg gjør som siste to talere sier, driter i det :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...