Gå til innhold

Vil ikke betale for lesing av spillnyheter


Anbefalte innlegg

De andre sidene har og reklame, eller er eid av noen som har penger nok til å drive de uten inntekt. Skatter du har du allerede betalt for biblioteket der avisa er gratis.

 

Det virker som om du faktisk tror at penger vokser på trer, men sånn er det dessverre ikke. Hvordan du sliter så kraftig med å skjønne at Tek-nettverket faktisk trenger inntekter for å drive sidene er noe jeg ikke skjønner, ei heller hvorfor du tror alle andre nettsider drives uten reklameinntekt. Skru av adblock et lite sekund og se på sidene du bruker hver dag, du vil fort se at de er alle fulle av reklame. Ting er ikke gratis, ei heller drift av nettsider. Hvis reklameinntekt er noe du er så sterkt imot foreslår jeg at du starter din egen nyhetstjeneste uten reklame. Lykke til.

 

Tenkte å svare, men dette blir for dumt. Du overser fullstendig poenget mitt, og prøver heller å provosere. Jeg faller ikke for sånt tull.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bryr meg ikke her. Leser det jeg vil lese gratis her, og leser alt annet andre steder. Enkelt og greit :)

 

Det jeg synes er fasinerende, er at "tek" faktisk tror at noen vil betale for det lille "ekstra".

Ikke er de noe spesielle, og du får jo samme eller bedre på 1 tonn andre sider.

 

edit: Kan legge til at jeg synes det er litt synd at de sperrer artikler på den måten, burde heller finne en annen løsning som ikke trekker kvaliteten på sida ned.

Endret av Rottenspacehead
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor betale for nyheter her, når jeg kan gå inn på en annen nettside og lese de samme nyhetene gratis? Hvorfor betale dyrt for avisen i kiosken, når jeg kan gå inn på biblioteket rett ved siden av og lese den samme avisen gratis?

 

Men igjen, du må ikke betale for nyheter her (gitt at "her" betyr Gamer.no, resten av Tek-nettverket er ikke så viktig for meg), du kan velge mellom gratis med annonser eller betalt, uten annonser. "Ekstra"-greien for resten av Tek-nettverket kan jeg godt vedgå at er tøvete. Kvalitetshoppet til ekstra-sakene er ikke gode nok, Tek-nettverket har ikke nyhetsmonopol og det er ikke akkurat som om de har toppsjiktet i Norge av kommentatorer etc. som det er verdt å komme seg bak paywallen for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg synes er fasinerende, er at "tek" faktisk tror at noen vil betale for det lille "ekstra".

Ikke er de noe spesielle, og du får jo samme eller bedre på 1 tonn andre sider.

 

Treng ikkje tru, det er jo tilfelle at brukarar vil betale for å sleppe reklame samt få tilgang til ekstra materiale.

Lenke til kommentar

Vel, personlig så synes jeg det er mye bedre å støtte tek-nettverket generelt, enn å støtte tøvete nettaviser som iTavisen. Hadde Tek whitelista i ad-Block, men nå har jeg jo ekstra, så da slipper jeg all reklamen all together.

Det finnes nesten ingen som kan levere ett så helhetlig bilde av it og teknologi hverdagen som det tek gjør. Spesielt siden jeg jobber med forbrukerteknologi, så setter jeg stor pris på det.

Lenke til kommentar

Hvorfor betale for nyheter her, når jeg kan gå inn på en annen nettside og lese de samme nyhetene gratis? Hvorfor betale dyrt for avisen i kiosken, når jeg kan gå inn på biblioteket rett ved siden av og lese den samme avisen gratis?

 

 

Så les et annet sted da. Gamer.no taper jo ikke så mye på at de med adblock drar et annet sted. Makan!

Lenke til kommentar

Bare at du føler at du fortjener å få innhold gratis uten å yte den fullstendig passive støtten det medfører å skru av adblock og liknende.

Fantastisk, er vi der allerede? Fin flytting av målposten.

Har forsøkt skru av adblock på deres sider de ganger dere har lovet at plagsom/flash-basert reklame skal være fjernet, for å se en slik reklame innen noen minutter og pronto skrudd det på igjen. Ei heller ønsker jeg at en profil skal bygges basert på mine nett-vaner, derfor er noscript en fin ting.

Forøvrig har kvaliteten på deres nettverk siste årene ikke vært verdt det, hadde derimot artikklene holdt en høyere kvalitet ville nok ikke disse flash-reklamene vært så irriterende som de er på nåværende tidspunkt.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Skal vi se... Kvalitet koster.. hmmm.. penger. Reklame er irriterende... Men jeg vil jo helst ha alt gratis da.

 

Velger å ha ekstra fordi Hw.no med forum og dattersider er en del av min netthverdag. Jeg bruker mye tid her, leser og hopper rundt. Det er endel gode, og en del ikke fullt så gode artikler. Med ekstra medlemskapet håper jeg at jeg kan støtte HW, for å få til mer av det gode, og mindre av det dårlige. Alle må ha penger, så om jeg skal støtte noen, støtter jeg siden som jeg har holdt meg til i flere år.

 

At Hw,no ber om noen stusslige kroner mnd for å gi meg en enda bedre side gjør meg nada. Gjør nå heller en innsats om å få til noe bedre, kontra å mase og spy ut om hvor forferdelig dårlig ting er. Blandt annet vert noen særdeles interessante ekstra artikler fra NRK og CERN i det siste, som hver har vert verd mer enn en månedsum for meg. Takk HW.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...