Gå til innhold

Suntek TH-656 Plexiglass

Anbefalte innlegg

Finnes det ferdig laget dører for mitt kabinett ? Vil helst ikke lage selv, redd for å ødelegge. For de som ikke har det så er det kanskje 30% vanskeligere å lage det på mitt kabinett fordi det er en spesiell dør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samme kabiss som jeg satte inn vindu i (ble ganske vellykket) men tror at du må ta stikksaga fatt, for det finnest ikkje dører med vindu i til det kabinettet (det som er grett med plexi finish er at du kan sage i den med stikksag og få en ok gjevn kant, ganske vanskligt med mettal)

PS! bruk list

Lenke til kommentar
har samme kabiss som jeg satte inn vindu i (ble ganske vellykket) men tror at du må ta stikksaga fatt, for det finnest ikkje dører med vindu i til det kabinettet (det som er grett med plexi finish er at du kan sage i den med stikksag og få en ok gjevn kant, ganske vanskligt med mettal)

PS! bruk list

Kan ikke du poste photos?

Lenke til kommentar

har ikke kamera så jeg kan ikke ta blider :( . men jeg kjører socket A hk(AMD) så det går (fikk akkurat plass til et ASUS A7N8X).

Det jeg mener med dobbel dør er at det er en 0,6mm stål plate, og utanpå er det en 3mm plexi plate (ca 1 cm mellom plexi og stål)som gir kabinettet den finnishen det har

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...