Norseman1968 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Nordlyset blafrer Bildet er fjernet. Endret 29. oktober 2013 av superrune Lenke til kommentar
Dundas Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Å gi en beskrivende tittel til bilder man tar er en fin ting, men da bør man i det minste sørge for at tittelen blir korrekt. Og iallefall når man skal legge ut bilder i et forum som dette. Du har stilt deg lagelig til for hugg, og jeg benytter meg av min frihet. Altså... for å ta tittelen "Høst Nordlys i Finmark" Nordlys er ikke et egennavn, og skal således ikke skrives med stor forbokstav Ordsammenstilligen "Høst Nordlys" får meg til å tenke på at noen samler inn nordlys. Hvis du mente nordlys om høsten, skal korrekt skrivemåte være høstnordlys. Det finnes ingen unnskyldning for ikke å skrive stedsnavn riktig. Lenke til kommentar
sekkenes Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Flott nordlysbilde! Har selv prøvd meg på dette flere ganger, men fikk ikke noe slikt med meg hjem :-) Likte at treet stod i forgrunnen Se bort fra kjøttrullen Dundas. Hvilken ubrukelige kommentar. Han har kommentert to bilder uten selv å ha lagt ut noen bilder. Kjenner meg enormt provosert. For en idiot! Håper du kommer med flere gode bilder :-) Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Takker for hyggelig kommentar:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg