Arodem Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 – Vi har tenkt på muligheten i flere år nå, sier Square Enix.Hva om Tomb Raider-gjengen fikk bryne seg på Final Fantasy? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Helt ærlig. Nei takk... Jeg vet hva jeg får av SE og selv om de har hatt en liten berg og dal-bane de siste årene (spesiellt med FF), vil jeg fortsatt at de "styrer alt i båten". Det kan sikkert forveksles med fanboyisme, men det får så være. Lenke til kommentar
Macgyver426 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Kan ikke bli dårligere enn de siste FF spillene 3 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Siden jeg bryr meg mindre om FF synes jeg at CD burde settes på saken, for da kan de ikke ødelegge tomb raider mer enn de gjorde med det siste spillet. 1 Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Uuh, Tomb raider med turn based combat... kansje styla litt opp i håret som cloud .. å går runt i emoklær... jess dette høres ut som det beste spille ever!!! Final Tomb Raider Fantasy! 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeeses.. Dem burde drite i å tenke "nytt" og heller gå tilbake til kjent stil som ffx og tidligere. Og kutte ut denne girlpower greia som dem har dreve med dei siste åra. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Par uker siden leste jeg artikkel, om ikke det var her på Gamer.no "Er du lei av Half Life 3 hyping" eller noe i den stilen. (Altså husker ikke hva overskriften var men det handlet nå hvertfall om det.) Men poenget mitt er at jeg er lei av Final Fantasy, dem har ikke gitt ut noe bra i det siste så jeg syns rett og slett at dem burde å avslutte laginga av spillene. Samme med Half life 3, kan ikke det bare komme så er vi ferdig med det. Dette her er selfølgelig min menig. Lenke til kommentar
Crext Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg testet ut demoen til FF XIII-3 for noen dager siden. Må si jeg ble veldig positivt overrasket. Dette kommer fra en som hater FF XIII med en passion, og ikke kjøpte XIII-2 av nevnte grunn. - De ser ut til å ha fikset combat systemet, hvor det kan sies å være helrenovert. (Er en mellomting mellom Tales serien og gamle FF, men det er alltid noe og gjøre og en må respondere på hva fienden gjør) - De har tatt tilbake det at en bruker forskjellig type gear. - Light ser mye bedre ut, og høres mer autentisk ut. - Snow ser mye bedre ut, og er ikke lenger en patetisk wannabe hero, og føles mer som en person med tyngde bak hva en gjør. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Enig med Crext her. Demoen gjorde at jeg når vurderer en pre-order i forhold til å tidligere hvor jeg tenkte å la spille forsvinne ut i det blå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå