AfterGlow Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 – Du aner ikke hvor mye ugang vi kan stelle til for USA om vi vil, skal hackeren ha sagt til en kompis. Britisk 28-åring tatt for massiv hacking mot USA Lenke til kommentar
Populært innlegg Pibbz Skrevet 29. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 29. oktober 2013 GI han noen uker så er han ansatt i NSA han også 15 Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 NSA blir tatt med buksene nede og verdens regjeringer skyfler med bena og kremter stille. En hacker blir tatt for å infiltrere de som spionerer og blir tiltalt. Jeg unnskylder ingen av dem, men jeg mener det er noen som slipper vel billig unna her. 7 Lenke til kommentar
karsy Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 GI han noen uker så er han ansatt i NSA han også Kommer ann på hvordan han er. Men er helt klart et ennet eller tilfelle. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 NSA blir tatt med buksene nede og verdens regjeringer skyfler med bena og kremter stille. En hacker blir tatt for å infiltrere de som spionerer og blir tiltalt. Jeg unnskylder ingen av dem, men jeg mener det er noen som slipper vel billig unna her. Jaha, og hvem skal "straffe" NSA? Kina? Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 NSA blir tatt med buksene nede og verdens regjeringer skyfler med bena og kremter stille. En hacker blir tatt for å infiltrere de som spionerer og blir tiltalt. Jeg unnskylder ingen av dem, men jeg mener det er noen som slipper vel billig unna her. Jaha, og hvem skal "straffe" NSA? Kina? USA er jo veldig avhengig av å importere varer gra andre land så går jo ann å true med og ha boikott av eksport til USA før de slutter med all dritet sitt ;-) Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jaha, og hvem skal "straffe" NSA? Kina? Jeg påpekte en uoverenstemmelse. Hva har Kina og straff med det å gjøre? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg påpekte en uoverenstemmelse. Hva har Kina og straff med det å gjøre? Og jeg påpekte hvorfor de slipper unna Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Og jeg påpekte hvorfor de slipper unna Hvorfor refererte du da til mitt innlegg? Din kommentar har ingenting med mitt innlegg å gjøre. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg påpekte en uoverenstemmelse. Hva har Kina og straff med det å gjøre? Hva er det da du mener de slipper unna? Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hva er det da du mener de slipper unna? Jeg påpekte en uoverenstemmelse eller urettferdighet mellom det at privatpersoner straffeforfølges, mens statlige organer slipper unna. Kina og straff har da lite med det å gjøre. Det er ikke straffen som er interessant, men at noen slipper helt unna i forhold til andre. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Man må skjønne at det ikke bare er USA som driver med dette, men en rekke andre land, men de blir ikke refset... USA blir reftet og dette er ikke rett i og med at de andre landene kan holde på uten internasjonal refs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå