TeSp Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg har formatert pcen også holder jeg på og skal installere drivere osv.. Men jeg får ikke installert drivere til netverkskortet! Jeg har puttet inn driver disketten, også valgt winxp, men da kommer det opp en error av noe slag.... Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Forklar litt nermere f.eks om hvilken error du får... :wink: Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 kan ikke se at du gjør noe spesiellt galt bortsett fra fårlig bruk av emnefelt som kan føre til at tråden din stenges! Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Argh! Må ha pcen på internett, nå er jeg i A:WINXP der ligger det 3 filer, Netrtxp, Netrtxp, RT816XP og når jeg trykker på de skjer det ikke noe.. Kommer bare opp den standard greia som spør hva du skal åpne filene i... Jeg skjønner ikke, hva skal jeg gjøre? Huff så pinlig! Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 du vet at du kan endre emnefeltet, sant? Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Hva skal jeg gjøre??? Når jeg skal legge til en internet connection så kommer det opp, drivere til netverkskort er ikke instalert.. Og ting og tang... Er så vant til mac, da fungerer alt helt flott.. Hva er feil windows ppl? Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 kanskje det hjelper å gå til kontrollpanel -> legg til maskinvare. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Kan ikke installere denne maskinvaren. Maskin varen ble ikke installert fordi veiviseren finner ikke nødvendige programvaren. + + + Hva er feil? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 I xp treng du strengt tatt ikkje legge inn noen drivere. Skal ligge der. Har aldri innstalert drivere til mine nettv.kort. Har du prøvd windows update? Eller kjem du deg ikkje på nett uten dette kortet? Kan også hjelpe å flytte kortet i ein ny port. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Det ingenting skjer!! Kommer meg ikke online uten dette kortet.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kan ikke installere denne maskinvaren.Maskin varen ble ikke installert fordi veiviseren finner ikke nødvendige programvaren. + + + Hva er feil? Driverene ligger ikke på disketten? Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 aha, jeg fikk det til.. Ja logisk at jeg må dytte kortet inn og ut, og skifte rekkefølge på alle pci kortene mine... Kjempe logisk det ja! Men jeg fant ut av det! Hater WINDOWS!!! Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 hehe, bra det ordnet seg da:) ikke alltid like greit nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå