Aeyoun Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Nå som både pantmobilen og smartdrop har lagt ned lurer jeg; hvor kan man selge sine mindre vellykkede mobilkjøp? Jeg vil ikke bruke Finn-torget eller lignende. For mange rare henvendelser og stress med den løsningen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) QXL er jo nettauksjon. Der er det høyeste bud som vinner, og du slipper å få mange henvendelser. Automatikken avgjør hvem som vant auksjonen. www.qxl.no Endret 29. oktober 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Har brukt QXL av og til. Har du fornuftig prissetting får du stort sett solgt, men ikke forvent deg kjempepris. Stort sett alle som selger sin mobil tror at den er mer verdt enn det markedet vil gi :-) Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har brukt QXL tidligere, men det blir mindre og mindre brukervennlig samt vanskeligere og vanskeligere å få solgt noe der. Har derimot mye gode erfaringer med Finn. Kunne ikke tenke meg å brukeQXL idag. De har null sikring mot svindel, og hvis noen legger inn bud på din vare og trekker seg må du allikevel ofte betale provisjon til QXL. Selv om du ikke fikk solgt den. Har hendt meg flere ganger. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Jeg har brukt QXL tidligere, men det blir mindre og mindre brukervennlig samt vanskeligere og vanskeligere å få solgt noe der. Har derimot mye gode erfaringer med Finn. Kunne ikke tenke meg å brukeQXL idag. De har null sikring mot svindel, og hvis noen legger inn bud på din vare og trekker seg må du allikevel ofte betale provisjon til QXL. Selv om du ikke fikk solgt den. Har hendt meg flere ganger. Jeg har de få gangene selger har trukket seg alltid fått refundert . Å har ganske mange salg bak meg på qxl, å kanskje 3-4 ganger har selger trukket seg. Men det er sant at det blir vanskeligere å vanskeligere å få solgt noe der, men med "rett" prissetting så får jeg fortsatt solgt ting der :-) Endret 29. oktober 2013 av MobilNerd Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Du har jo bruktmarkedet her også, men vet ikke om det er særlig aktivt i 2013: http://www.hardware.no/bruktmarked/mobiltelefoner For resirkulering: http://crm-kampanje.telenor.no/mobilretur/univers/mobilretur-for-privatpersoner/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå