HelloKjersti Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Du har sjansen hvis du deler bildene dine med oss.Konkurranse: Har du lyst på Sonys lillefullformatkamera? Lenke til kommentar
Staffan Lindstrøm Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Klart jeg har lyst på et slikt? veldig og Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Fin påskjønnelse det; og forstatt litt tid igjen til å prøve å komme seg med. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Kanskje dere kunne lage en link som det står "her poster dere bilder" eller kanskje ikke så det ikke blir så mange som gjør det siden det er litt jobb og finne frem. Endret 25. november 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Kanskje dere kunne lage en link som det står "her poster dere bilder" eller kanskje ikke så det ikke blir så mange som gjør det siden det er litt jobb og finne frem. Det står: "legg til bilde" nederst i artikkelen. Trykk der du Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det står: "legg til bilde" nederst i artikkelen. Trykk der du Den la jeg ikke merke til. litt uvanlig måte og gjøre det på. Nei gitt, ingen bilder fra meg så da er premien fortsatt tilgjengelig Lenke til kommentar
lundeflue Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Finnes det et Tema for dagen ? Lenke til kommentar
lundeflue Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Legg til bilde funskjonen fungere ikke hs meg, da eg bare blir bedt om å logge inn hver gang ! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Legg til bilde funskjonen fungere ikke hs meg, da eg bare blir bedt om å logge inn hver gang ! Ikke hos meg heller. Men viss du trykker på logg inn øverst i artikkelen, så vil det fungere. http://www.hawnutor.org/image/BD8sdYn.png Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 De n kan være greit å nevne at du må logge inn med epost-adresse og ikke nick. i hvertfall var det slik før. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ser ut som jeg ikke var helt på jordet allikevel Lenke til kommentar
Thea L. Jørgensen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg har trykket på "legg til bilde" nå 5 ganger og det kommer bare opp at jeg må logge inn på nytt, så gjør jeg det og ender opp samme sted som jeg startet... Hvor legger man til bilde?? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg har trykket på "legg til bilde" nå 5 ganger og det kommer bare opp at jeg må logge inn på nytt, så gjør jeg det og ender opp samme sted som jeg startet... Hvor legger man til bilde?? F.eks. her; http://www.akam.no/bildekritikk/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) F.eks. her; http://www.akam.no/bildekritikk/ Det er viktig å logge inn først, med epostadresse, ikke nick - før dere trykker på "legg til bilde". Endret 25. november 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
telealf Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Jeg klarte å logge meg inn etter to forsøk, tror jeg. Men litt vanskelig å forstå hvorfor man 1) må logge seg inn på nytt, 2) hvorfor man skal legge foto på enda et nytt AKAM sted når det finnes tråder for dette allerede (månedens bilde), 3) Hvorfor det tilbys et brukergrensesnitt som gjør det vanskeligst mulig å legge til foto, dvs dialogbokser med opplasting kontra å legge inn i en tråd og å kunne bruke Flickr .o.l 4) hvorfor AKAM gjør det vanskeligst mulig for brukere å finne fram og legge bilder her. Er for å begrense hvor mange som vil legge ut foto? I såll tror jeg AKAM lykkes . Jeg foreslår derfor at AKAM legger til ny innlogging for hver gang man skal poste noe på forum, en annen innlogging for å legge til foto, og en tredje dersom man skal lese en artikkel. Dette burde sikre en begrensing i slitsomme brukere . Dersom AKAM ønsker brukere så må dere gjøre det enkelt, og da er denne Billedkritikken dømt til å tape. Edit: Og med dette lett kritiske svaret røk alle sjanser til å vinne noe som helst Endret 25. november 2013 av telealf Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Edit: Og med dette lett kritiske svaret røk alle sjanser til å vinne noe som helst Det er derfor de er vanskelig og logge inn, mindre konkurranse da Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 2) hvorfor man skal legge foto på enda et nytt AKAM sted når det finnes tråder for dette allerede (månedens bilde), 3) Hvorfor det tilbys et brukergrensesnitt som gjør det vanskeligst mulig å legge til foto, dvs dialogbokser med opplasting kontra å legge inn i en tråd og å kunne bruke Flickr .o.l Har du tatt en tur innom bildekritikk-avdelingen? Det er et ganske snasent bildegalleri og en fin tjeneste som gir bildene en mulighet til å virkelig skinne. Dialogboksen her er en enkel "snarvei" til å laste opp bilde, men man kan selvsagt gå via bildekritikksiden også (hvor det forøvrig er den samme dialogboksen). Noterer meg ellers ønsket om flere innlogginger. (Når du først HAR logget inn på Tek-sidene, skal det huskes til du logger ut. Gi beskjed om det dukker opp noe problemer rundt det.) Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Hvis det er noen andre som har problemer med å få lastet opp bilder, gi beskjed til meg så skal jeg ta det videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg