1BlueAnd1White Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 det er derfor jeg skal vente på pc-versjonen i stedet for å spille det på ps3 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 No skal eg heim å gje GTX 780 kortet mitt ein god klem. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 No skal eg heim å gje GTX 780 kortet mitt ein god klem. Du aner ikke hvor misunnelig jeg er 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Må si jeg ble imponert. Ser ufattelig vakkert ut. De andre spillene gjorde det også men dette var virkelig et steg fram. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Spillet er nydelig men det er fortsatt ubisoft som står bak det =( Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Burde vært opprettet en egen tråd for musikken også, legendariske Brian Tyler som lager det faktisk. http://www.youtube.com/watch?v=JzRybjyOFNc Aldri hørt noe mer nydelig. Jesper Kyd gjorde en bra jobb tidligere men dette er satan så bra. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Burde vært opprettet en egen tråd for musikken også, legendariske Brian Tyler som lager det faktisk. http://www.youtube.com/watch?v=JzRybjyOFNc Aldri hørt noe mer nydelig. Jesper Kyd gjorde en bra jobb tidligere men dette er satatan så bra. ble visst sittende og høre på gitt det var bra det Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Kanskje nå mine 2x 7870 kort får gjort noe i lag. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ser ærlig talt ikke noen særlig forskjell i den videoen der. Men har uansett Buccaneer Edition til PS3, så får den digitale versjonen til PS4 for ca 80 spenn. Da får vi se hva hvilken versjon som er best av PC og konsoll. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 klarte ikke å vente på pc-versjonen så jeg kjøpte til ps3 i dag jeg blir litt lettere å vente i en måned når jeg spiller det på ps3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå