Joachim_F Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Visste ikke at konkurrentens spill hadde vært under utvikling i to år.Roam-utvikleren beklager tyverianklager Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 da er det opp til resten å godta beklagelsen det eneste som er værre en noen som gjør en feil er de som er kaldhjertet nok til å ikke tilgi og bevege seg videre i livet (snakker ikke om dødseriøse feil her) Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Når jeg spiller sim game studio spill, så av å til lanserer en konkurent et spill som ligner på mitt å jeg får mindre salg.. kan jeg da inne i spillet få figuren min på å saksøke det andre selskapet Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Unnskyldningen er for så vidt grei bortsett fra uttalelsen om at "jeg tror alle i min situasjon hadde reagert på samme måte". Det fremstår for meg som et forsøk på å bagatellisere bommerten. Det er drøye anklager han kom med uten å ha et snev av bevis. Jeg håper andre kan lære av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå