Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hodepine, svimmelhet og ukonsentrasjon

KatrinaS

Anbefalte innlegg

Hei. De siste to dagene har jeg hatt en slags hodepine som går fra bak i hodet på toppen, til fram i panna. Jeg har i tillegg vært veldig svimmel (ikke kvalm) og klarer ikke konsentrere meg. Synet er ikke helt presist, sikkert fordi jeg et svimmel. Noen anelse om hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger ikke å gå til lege for det, det er bare vanlig spenningshodepine, hadde det selv en periode.

Kommer nok av at du er stresset og spent i det siste, slik at nakke- og skuldermuskulatoren fått kjørt seg. Trenger nok å ta det rolig litt og tøye/strekke ut nakken, kan gjøres med enkle øvelser, som å legge hodet på siden og nedover. Finner lett på nettet. Også lurt å være i nok aktivitet og få nok søvn.

Da burde du føle deg bedre ila par dager.

Lenke til kommentar

Trenger ikke å gå til lege for det, det er bare vanlig spenningshodepine, hadde det selv en periode.

Selvfølgelig bør lege kontaktes, og burde gjort det med én gang. Selv om du har hatt tilsvarende greie, betyr ikke at det er samme grunn. Å fraråde noen til legebesøk skal man aldri gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...