KatrinaS Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hei. De siste to dagene har jeg hatt en slags hodepine som går fra bak i hodet på toppen, til fram i panna. Jeg har i tillegg vært veldig svimmel (ikke kvalm) og klarer ikke konsentrere meg. Synet er ikke helt presist, sikkert fordi jeg et svimmel. Noen anelse om hva dette kan være? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ingen er nok kvalifisert til å gi deg en diagnose her inne, høres litt skummelt ut spørr du meg spesielt med tanke på det du sier om synet ditt. Råder deg sterkt til en legetur. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Det er jeg fullt klar over. Legebesøk er ikke aktuelt akkurat nå. Det med synet, jeg ser fint, men får ikke fokusert helt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Om du ikke får fokusert så ser du heller ikke helt fint. Hvorfor legebesøk ikke er aktuelt vet eg ikke, men det er nok bare en lege som kan gi deg konkret svar på hva som er galt. Det kan være bagateller, det KAN være noe mer alvorlig.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Trenger ikke å gå til lege for det, det er bare vanlig spenningshodepine, hadde det selv en periode. Kommer nok av at du er stresset og spent i det siste, slik at nakke- og skuldermuskulatoren fått kjørt seg. Trenger nok å ta det rolig litt og tøye/strekke ut nakken, kan gjøres med enkle øvelser, som å legge hodet på siden og nedover. Finner lett på nettet. Også lurt å være i nok aktivitet og få nok søvn. Da burde du føle deg bedre ila par dager. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Hei. Det er fortsatt ikke blitt bedre. Tegn til en liten forkjølelse. Har fortsatt samme hodepine, og fortsatt svimmel. Men føler også at jeg er "sliten" i selve hodet, bak. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Aner ikke. Kan være noe en paracet og søvn kan fikse, eller ikke. Om legebesøket er blitt aktuell, er nok det beste rådet. Eller tur til fysioterapi for å få musklene løst skikkelig. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Trenger ikke å gå til lege for det, det er bare vanlig spenningshodepine, hadde det selv en periode. Selvfølgelig bør lege kontaktes, og burde gjort det med én gang. Selv om du har hatt tilsvarende greie, betyr ikke at det er samme grunn. Å fraråde noen til legebesøk skal man aldri gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå