Bruker-104685 Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Episk skrevet Selvin! Har omtrent samme inntrykk her ja. Jeg skal komme med mitt når jeg faktisk sitter på pcen. Jeg må redigere på filmen av Knack m.m, laste opp rundt 10-15 bilder og tar dem beste bildene i innlegget jeg skriver 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Nydelig med tilbakemeldinger folkens Setter pris på slike "hands-on" øyeblikk, nå endelig i fra forumbrukerene her inne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvordan i alle dager kan tomlene dine kræsje i hverandre på One kontrollen, og ikke på DS4 ? Og takk for ett kjempebra innlegg Xbox One-kontroller For min del som har ekstremt liten fartstid med Xbox generelt, er det ikke riktig av meg å gi en full utredning på Xbox-kontrolleren. Da må evt. Toman er SirKratoS tre til. Det jeg KAN si noe om, er hvordan den føltes i forhold til DS4. Det første som slo meg er at Xbox-kontrolleren er mindre en DS4; og for liten for min hender. Jeg har store hender, det skal sies, men jeg ble uansett svært overrasket. Tomlene kræsjet borti hverandre, og jeg følte at kontrolleren satt dårligere i hånda sammenlignet med DS4 (husk nå at DS4 satt ekstremt godt!). I tillegg var analogstikkene for små for tomlene mine. Der det på DS4 var god plass til å gjøre både det ene og det andre, ble Xbox sine små og kronglete, og det var vanskelig å få det til å passe. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Kan man kjøpe billett å døren? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Kan man kjøpe billett å døren? Japp Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Etter å ha lest alt dette, er jeg bare enda mer spent på PS4! Dumt at jeg ikke kunne komme i år. :/ Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Flott, tror jeg tar meg en tur i morgen, er prisen det samme som på nett, altså 205?` Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Hvordan i alle dager kan tomlene dine kræsje i hverandre på One kontrollen, og ikke på DS4 ? Og takk for ett kjempebra innlegg Forklaringen er vel at på DS4 havnet tuppen av tomlene perfekt på analogspakene, på Xbox One havnet analogspakene lenger innpå tomlene. Du ser det spesielt på venstresiden, kort avstand fra kanten inn til analogstikken, på høyresiden er lengden inn ekvivalent med DS4. Er det jeg kom på nå. Jeg la uansett med en gang merke til at det var et problem. Sammen med at gropen i stikkene var for liten. Endret 8. november 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Folk holder i kontrollerne på alle mulige rare måter og vi er alle skapt forskjellig, så er ikke noe rart at det vil komme mange forskjellige meninger om kontrollerne på alle mulige systemer. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det er akkurat det, godt poeng. Når alt kommer til alt, så fungerer alle kontrollerne for alle! Det er dog noen som passer bedre for andre, men det er helt individuelt. Rett og slett Nei, nå må jeg legge meg, vært en lang dag! Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Gleder meg til i morgen. Koster billett akkurat 200? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Forklaringen er vel at på PS4 havnet tuppen av tomlene perfekt på analogspakene, på Xbox One havnet analogspakene lenger innpå tomlene. Du ser det spesielt på venstresiden, kort avstand fra kanten inn til analogstikken, på høyresiden er lengden inn ekvivalent med DS4. Er det jeg kom på nå. Jeg la uansett med en gang merke til at det var et problem. Sammen med at gropen i stikkene var for liten. Ja, tror faktisk jeg vet va du mener Skjønner ! Har ikke spesielt store hender selv, så har nok ikke det problemet. Men desto merkelig er det hvor jævlig DS3 ligger i hånda, ikke store greiene det heller liksom, men hele utformingen der på absolutt alt er jo ett stort spørsmålstegn. Alle lovordene rundt DS4 varmer virkelig i hjertet kjenner jeg Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Nja, er vel 205,- tror jeg, iallfall det det koster på Billettservice. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Fratelli eller Casa Mia, Begge ligger i storgata Solheimshagen vis du digger chinese 1: Big Horn, veldig nærme 2: Egon, et stykke unna 3: Jacob Aall Tapas, så og si samme sted som Big Horn 4: Fratelli, ca. samme sted som Egon (beliggenhet), men Fratelli er en mer "fisefin" og dyr resturant Edit: Også Casa Mia, som Belfez nevnte + en god del med asiatiske resturanter Takktakk! Blir SpillExpo på meg på Søndag, får håpe det fortsatt er litt spirit igjen. Endret 8. november 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Kan legge inn mine inntrykk i denne tråden også Jeg testet både Driveclub på PS4 og Killer Instinct på Xbone. Spillene i seg selv testet jeg Ikke lenge nok til å kunne si så mye om, bortsett fra at grafikken ser veldig bra ut i begge leirer.Ingen problemer hos Sony, alt gikk som smurt. Kontrollen var utrolig behagelig. Ingenting å utsette på den så langt. Hos Xbox foregikk spillingen inne i en lukket boks som var altfor dårlig ventilert, og altfor varm (uten at det skal ha noe å si for spillingen sin del). Kontrollen var helt grei. Knappene ubehagelige. Og triggerknappene virket uferdige. D-paden var elendig (glemte å teste Sony sin).Kan også nevne at to av testmaskinene til Xbox streiket på den korte tiden jeg var der. Og til slutt, for dere som var der lenger enn meg. Noen som fikk med seg hva premiene var på spill-quizen? Jeg fikk melding akkurat i det jeg var kommet hjem om at jeg var videre i finalen Lurer bare på hva jeg potensielt gikk glipp av når det gjelder premiene! Edit: Må "skryte" litt av en liten greie også. På standen/butikken til Retroland.no fant jeg Conkers Bad Fur Day til N64. Det kostet 2499,- (ja, det er riktig, tastet ikke et 9-tall for mye der nei). Dette spillet, med eske og manual, står her hjemme i hylla mi!! Hoho Endret 9. november 2013 av Mumsen 1 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Lurer på hvor mange som kommer der i dag(lørdagen). Selv selv inn der så bare send pm om noen vil møtes å snakke om PS 4 og andre ting. Lurer også på hvordan det er å parkere der om morgen, ved 11 tiden. Sikkert helt stappet? Hadde vært kult hvis noen finner en del bugs i spillene . Endret 9. november 2013 av Andzel Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Må bare si at innlegget ditt Selvin var utrolig bra skrevet, du skriver jo bedre enn mange såkalte "spilljournalister" :-) Og jeg kan stille meg bak det aller meste av dine meninger. Ellers så var TearAway til Vita messens underdog må jeg si. Et fargerikt og unikt Vita spill som garantert blir et obligatorisk kjøp for oss som ikke bare spiller skyte- og bilspill. Det spillet er jeg glad for at jeg allerede har forhåndsbestilt! Endret 9. november 2013 av SirKratoS Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Takk for det, hyggelig å høre! Ble litt lengre en planlagt, men men Tearaway, utrolig spennende tittel, forhåndsbestilte det nå isted jeg også. Gleder meg! EDIT: Husk å sjekke ut recapen jeg skrev på forrige side: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1548109&p=21120372 Endret 9. november 2013 av Selvin 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) http://imgur.com/bd7obP5 Ett bilde sier mye Endret 9. november 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Shit! Det er ekstreme tilstander i forhold til i går, da var det såvidt kø et kvarter før åpning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå