Rottenspacehead Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er hallen langt unna togstasjonen ? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er hallen langt unna togstasjonen ? Nei, dersom du er treg er det 5-10 min å gå Det er med bil Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Aldri reist til Lillestrøm før...går vel busser også? En må ikke ta tog liksom? EDIT: Skal ta buss til bussterminalen i Oslo, og så går det vel en bare videre derifra går jeg utifra.. Endret 7. november 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Aldri reist til Lillestrøm før...går vel busser også? En må ikke ta tog liksom? Går busser også, litt avhengig av hvor du bor Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Går busser også, litt avhengig av hvor du bor Skal ifra Notodden til Oslo, et par timer å kjøre. Men finner vel ut av det...blir det for mye rot så tar jeg drosje derifra..hehe Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Sånn går man dit i realiteten (Den gule) Skal ifra Notodden til Oslo, et par timer å kjøre. Men finner vel ut av det...blir det for mye rot så tar jeg drosje derifra..hehe Mye tull med busser fra Oslo til Lillestrøm, tar MINST 30 Min, mens tog bruker rundt 15, og er letter å komme seg på Endret 7. november 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Dersom det er ønske om det, så kan jeg sette opp en liste med resuranger/spisesteder, og ca. hvor lang gåtid det er dit Hvis du har tips om gode spisesteder som ikke bare selger junk? Skal kanskje på Lørdag eller Søndag. Endret 7. november 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Skal ifra Notodden til Oslo, et par timer å kjøre. Men finner vel ut av det...blir det for mye rot så tar jeg drosje derifra..hehe Jeg skal ta toget fra Oslo S 12.34. Da er man på Lillestrøm 12.44ish. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Hvis du har tips om gode spisesteder som ikke bare selger junk? Skal kanskje på Lørdag eller Søndag. Fratelli eller Casa Mia, Begge ligger i storgata Solheimshagen vis du digger chinese Endret 7. november 2013 av Belfez Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Hvis du har tips om gode spisesteder som ikke bare selger junk? Skal kanskje på Lørdag eller Søndag. 1: Big Horn, veldig nærme 2: Egon, et stykke unna 3: Jacob Aall Tapas, så og si samme sted som Big Horn 4: Fratelli, ca. samme sted som Egon (beliggenhet), men Fratelli er en mer "fisefin" og dyr resturant Edit: Også Casa Mia, som Belfez nevnte + en god del med asiatiske resturanter Endret 7. november 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Takker folkens, gleder meg veldig til det her altså. Skal bli moro å kjenne hvordan PS4 og XBO kontrolleren føles i hendene. Hvordan grafikken og hvor gøy dem forskjellige spillene er, prøve Oculus Rift, Segway +++ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Toman, Sirkratos og jeg skal møtes 17 morgen, bare å slenge seg på! Tlf.nr mitt er 91524326. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Om noen er med å møtes tidligere så er jeg down for det også. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Vi må få til en Fifa-match eller noe Send meg en melding du.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Japp, kan gjøre det når jeg er inne på messen eller noe! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ja, i orden det, så avtaler vi! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Da er billett kjøpt og printet ut. Gleder meg. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 1: Big Horn, veldig nærme 3: Jacob Aall Tapas, så og si samme sted som Big Horn Ved siden av disse to er det en indisk resturant som heter Mirchi som vist nok skal være veldig god. Også trodde jeg Big Horn fortsatt var stengt grunnet den kjøkken brannen et par måneder tilbake. Kjørte forbi der forrige søndag og da så det veldig stengt ut (med mindre de har stengt på søndager da ) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Om noen er med å møtes tidligere så er jeg down for det også. Bare å sende melding til meg også om du skal spille FIFA: 46766284. Jeg er med på denne også Så bare avtale vi hvor vi møtes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå