AdNauseam Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Dersom det er likt som i fjor, så ja men ser ut til å bli bedre Er rett før jeg bestiller en billett... Oculus Rift, PS4, BF4 og andre spill. Det er jo egentlig grunn nok. Tror jeg. Kanskje. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Er det noen her som skal hit tidlig på Fredag egentlig? Jeg tviler på om jeg rekker å få møtt dere 16.30. Jeg stikker bort i alle fall rundt 13.00. Hadde vært gøy å få prøvd en FIFA match eller noe annet multiplayer spill mot noen. Jeg skal ihvertfall være der når det åpner Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Er rett før jeg bestiller en billett... Oculus Rift, PS4, BF4 og andre spill. Det er jo egentlig grunn nok. Tror jeg. Kanskje. Ja, i fjor var det så å si ingenting nytt + de delte området med julexpo Jeg kommer en gang mellom 13 og 14 (fredag) Lenke til kommentar
C.. Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Kunne virkelig tenkt meg å tatt en titt på standen til Oculus så vurderer sterkt å ta turen på søndag da jeg uansett skal til Lillestrøm å se Rosenborg ta gullet. Men ser for meg at det er mye mer "trøkk" der fredag og lørdag egentlig av en eller annen grunn Tar en vurdering nærmere helgen så kanskje jeg tar turen på fredag jeg også som de fleste andre her. Endret 6. november 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ja, i fjor var det så å si ingenting nytt + de delte området med julexpo Jeg kommer en gang mellom 13 og 14 (fredag) Mhm, virker som det faktisk er litt spennende å se i år. Skal jeg rekke Fredagen bør jeg jo egentlig kjøre dagen før... Skulle heller hatt det på vestlandet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg tar turen på lørdag. Fredag jobber jeg til langt utpå kvelden, og søndag skal jeg se Strømsgodset bli seriemester. Dermed blir det bare lørdagen igjen. Antar at det er lørdag det vil være flest mennesker der, men så lenge jeg kan tyske rundt og se på nye spill, e-"sport" og slikt er jeg fornøyd. Synes det var veldig interessant i fjor, og det ser enda mer interessant ut i år :-) Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ble lørdagen her også. Snertne babes i kostymer veier tungt altså 3 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Reiser til Oslo om 2 timer. Står ved spillexpo ved åpningstiden imorgen. Dette blir gøy! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Vi snakkes i morgen! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Drar dere alene eller med noen? Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Spillexpo er bra greier, jobba som frivillig der i fjor. I år skal jeg stå på standen til Hyperion der jeg skal reklamere for Spillakademiet. Kom gjerne bort å slå av en prat Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hadde vært kult å møtes tidligere om folk vil det. Er sikkert flere spill med to player og sånt man kan prøve. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Dersom det er ønske om det, så kan jeg sette opp en liste med resuranger/spisesteder, og ca. hvor lang gåtid det er dit Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Var ikke store plassen Xbox hadde Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har sikkert noe med at de ikke skal vise frem så mye mtp. at den ikke kommer før til våren. Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er det i samme hallen som ifjor? Hvor er inngangen på det kartet? Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Blir gøy med SpillExpo i morgen. Satser på å få spilt PS4, Xbox One og prøve Oculus Rift. Reiser sammen med brodern iLSephiroth ;-) 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er det i samme hallen som ifjor? Hvor er inngangen på det kartet? Annen hall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå