Peregrin Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei karer Hva om jeg kjøper Corsair Twinx-3700 Platinum 1024MB Dual kit? 2775,- :-? Er dette minne som BØR overklokkes, eller går det greit å kjøre det i normal hastighet i begynnelsen, til jeg har lært meg litt mer? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei karer Hva om jeg kjøper Corsair Twinx-3700 Platinum 1024MB Dual kit? 2775,- :-? Er dette minne som BØR overklokkes, eller går det greit å kjøre det i normal hastighet i begynnelsen, til jeg har lært meg litt mer? Ingen prob det, da har du potensialet der når du skal klokke Lenke til kommentar
NightHawk_74 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei karer Hva om jeg kjøper Corsair Twinx-3700 Platinum 1024MB Dual kit? 2775,- :-? Er dette minne som BØR overklokkes, eller går det greit å kjøre det i normal hastighet i begynnelsen, til jeg har lært meg litt mer? Blir ikke det veldig dyrt i forhold til ytelsesøkning? Jeg mener at hvis pc'n blir 2% raskere og du betaler 1200,- ekstra for RAM så er vel det bortkasta penger... du kan heller oppgradere om 2 år. Da er kanskje RAM'en billigere oxo ... Jeg vurdere ihvertfall ikke den RAM'en der... Lenke til kommentar
Peregrin Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Heisann! Nå er PC'n kjøpt. Det ble TwinMOS 3200-minne. Får heller oppgradere om jeg får klokkedilla. Gikk også for en 2.8GHz istedet for 2.6. Tusen takk til alle som har hjulpet meg! Nå er det bare å vente og se om jeg får satt sammen vidunderet Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ok ,og lykke til det blir en bra sak det der,og skulle du få klokkedilla så holder det med 3500 eller 3700 ram til den cpuèn. :wink: Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 though art now blessed Lenke til kommentar
bambam Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det blir nok en killer-burk det der skal du se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå