house Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg har nettopp fått dette kortet, alt funker bra hittil med ett eneste unntak, LYDEN i det lydkortet som følger med funker ikke.. jeg legger inn driverne, men det kommer ikke opp noe sånn "lyd" ikon ved siden av klokka, noen som veit hvordan man hamler opp i det ? kjører Win2k ... [det var lite respons i hovedkort delen =)] _________________ AMD XP1800+ SOYO dragon+ Apacer 512MB DDR Zalman CNPS5005CU G-force 1 32DDR (snart radeon 8500) www.gfx-hysteria.com [ Denne Melding var redigert av: house på 2002-02-15 23:23 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Soyo Dragon plus (1 ulest) house 0 12 2002-02-15 23:06 av house Det var faktisk flere som hadde lest tråden din på hovedkort delen, så jeg ser ingen grunn til å dobbelt poste. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 jeg har ingen problemer med lyden på mitt dragon+, kjører med de siste driverne fra WindowsUpdate i Windows XP, ingen problemer i det heletatt. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 sjekk om du har setti kablene rett vei...på det tilleggs kortet må det være riktig vei på ledningene(stemmer det?)......prøv det......du kan også gå på enhets behandling får å se om det er noe tull der............ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå