Gå til innhold

Feil i poster?


Gjest Slettet+1523

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1523

Jeg vet ikke helt hva som er greia her. Jeg forsøkte å svare på et innlegg som hadde med CSS å gjøre (i Webdesign-forumet), og forsøkte å skrive at margin-left burde settes til -9999px. Problemet er bare at når jeg skriver selve CSS-regelen, ;, så blir teksten borte fra posten.

Wat?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke helt hva som er greia her. Jeg forsøkte å svare på et innlegg som hadde med CSS å gjøre (i Webdesign-forumet), og forsøkte å skrive at margin-left burde settes til -9999px. Problemet er bare at når jeg skriver selve CSS-regelen, ;, så blir teksten borte fra posten.

 

Wat?

 

Hei, kan du sende meg en epost til [email protected] med det du prøvde å skrive?

 

Men det er meningen at man skal skrive kode inne i kode-tags for dette formålet. Det kan du gjøre ved å skrive

[code]/* Kode */[/code]

eller trykke på kodeknappen i tekstverktøyet. Det er en knapp illustrert med de blå tegnene "".

 

Se bilde: Skjermbilde 2013-10-29 kl. 09.34.26.png

Lenke til kommentar

Eg trur han prøvde:

ul li ul {

;

}

ul li:hover ul {

margin-left: 0;
ul li ul {
;

}
ul li:hover ul {
margin-left: 0px;
}

CODE
ul li ul {
;
}
ul li:hover ul {
margin-left: 0;
}


Her er det brukt [code=auto:0, [code=css:0 og [kodeboks. I alle tre står teksten "margin-lef t: -9999px;" utan mellomrom mellom f og t. Teksten forsvinn utanfor kodeboks og.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...