Emily1 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Her er et tips: http://www.getinspiredblogg.no/getinspired/2012/08/tips-fun-light-gel%C3%A9-nesten-kalorifri-kos-o.html Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Takk for tipset. Dessverre tåler jeg sjeldent kunstig søtningsstoffer. Resulterer som regel i oppblåst mage og det som verre er. Men er sikkert mange som kan tenke seg å spise kalorifri gele! For øvrig,har det noe å si om man følger denne eller ikke? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Den der bør du ikke følge nei. Du bør absolutt ha fokus på makro-sammensetningen, men standardinnstillingen til MFP er tøv. Du spiser veldig mye karbs til å spise så lite... Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Jeg spiser omtrent ikke storfekjøtt... om det er det som gjør utslaget? Mesteparten kommer vel fra knekkebrød og appelsinjuice tror jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Appelsinjuice er virkelig ikke noe du bør innta på diett. Ingen metthetsfølelse. Flytende kalorier bør begrenses, helst til null evt. + fiskeolje. Spis kyllingfilet, karbonadedeig og renskåret svinekjøtt. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Kyllingfilet og karbonadedeig er generelt sett for dyrt. Blir mest filet av svin - og kylling når det er på tilbud. Det og fisk. Jeg synes ikke jeg trenger å kutte i appelsinjuicen enn så lenge jeg ikke går rundt sulten. Det er ikke noe annet jeg ser på som fristende å erstatte juicekaloriene med. Vekta viste for øvrig 120,5 kg i dag. I og med at jeg har fått en vannblemme under den ene foten utgår turen i dag - begynner å bli presserende med mer egnet skotøy altså... Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Vekta viste i dag ( i går faktisk) 120,1 kg. Fikk ikke gått i går heller, begynte å gå, men etter en liten lengde merka jeg at foten ikke var helt enig, så bestemte meg for å gi den en dag til. Oppdaga for øvrig at lapskaus var relativt kalorifattig middag, spesielt vegetarlapskaus. <3 NOM. Finnes det et godt alternativ til fløte? Synes det er mye kalorier i det, men middag blir gjerne døvt uten... Endret 6. november 2013 av Star Fox Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ikke for å være nedlatende, men dette virker halvhjertet. Lapskaus til middag når du er på diett? Lapskaus har null næring. Maks 1500 kcal per dag for en stor person som deg går ikke i lengden, du kommer til å sprekke på grunn av sult og det ender opp i fråtsing. Du bør sette deg i ernæring først. 58 prosent karbohydrater er altfor mye. Kyllingfilet og karbonadedeig er ikke så dyrt som du skal ha det til. Sjekk ut diverse annonser hvis du vil finne de på tilbud. Når du tydeligvis har hatt råd til å dynke maten din med fløte, så har du råd til til dette. Alt har med PRIORITERINGER å gjøre. Og et annet tips. Kast vekta og kjøp deg målebånd. Hvorfor? Om du har gått ned to kg, så trenger det ikke å være fett. Så lite proteiner som du har i kosten din er det med stor sannsynlighet du har gått ned to kg i muskler. Det er ikke noe å skryte av. http://www.fitnessbloggen.no Ta deg en tur på fitnessbloggen og lær dæg om kosthold og trening. Anbefaler deg også å opprette en bruker hvis det er noe du lurer på. De har svar på det meste. Også synes jeg du bør ta til deg diverse tips folk kommer med for det virker som du avfeier de og det kommer du ingen vei med. Det er vel en grunn til at du opprettet denne tråden...for å få hjelp? Jeg avslutter med å ønske deg lykke til, dette klarer du med nøye planlegging. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 (endret) ~~~~Takk for lykkeønskningen, men jeg føler meg mett på 1500 kcal og kommer ikke til å spise mer... men om ikke vekta roer seg ned litt tror jeg at jeg øker, for jeg var innstilt på 1 kg i uka... Vekta viste i dag 119,7 kg. 10 km gjennomført, laksefilet og grønnsaker til middag. <3 PS: Min veggislapskaus er ikke næringsløs. En frokost bestående av havreknekkebrød og røkt laks ga en fin kake: Bortsett fra leverpostei bruker jeg bare fiskepålegg på knekkebrødene. .v. Nomnom. ^~^ Endret 6. november 2013 av Star Fox Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 (endret) 10 km gått igjen. Vekta viste 119,1 kg. Bare 9 kg til 110! Vet ikke hva jeg skal lage til middag. :l Endret 7. november 2013 av Star Fox Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Kylling og brokkoli. Min favorittmiddag! (Jeg steker i smør. Omnomnom) 1 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Kylling og brokkoli. Min favorittmiddag! (Jeg steker i smør. Omnomnom) Kan jo alltids lage wok med strimler av svin. Hiver du bare brokkolien i panna og steker den? .3. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Koker den litt først, men ikke helt mør. Så steker jeg den i det som måtte være igjen etter at jeg har spist kjøtt. 1 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Vekta viste i dag 118,5 kg, men det ble ingen tur i dag. Noen som vet om det går an å kjøpe støtdempende plaster som jeg kan sette der jeg får vannblemmer? Jeg har ikke egnede sko å gå langtur i, men jeg vil ikke bli sittende hjemme heller. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Du får kjøpt gnagsårplaster på de fleste matbutikker med godt utvalg. Hvorfor får du deg ikke ordentlige sko? Ikke bra for knær, hofte og rygg! Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Du får kjøpt gnagsårplaster på de fleste matbutikker med godt utvalg. Hvorfor får du deg ikke ordentlige sko? Ikke bra for knær, hofte og rygg! Har ikke råd. Måtte kjøpe en vinterjakke (ikke Canada Goose-dyr-jakke akkurat) forrige måned, og det klemte budsjettet for resten av halvåret. Ellers hadde jeg kjøpt sko rimelig brennkvikt! Har 500 kroner i uken til mat, husholdningsartikler, mobil og linser - så sko er veldig nedprioritert inntil videre. Får henta mine Nike-joggesko til jul i alle fall. Får se etter gnagsårplaster i morgen. God balansetrening med Vans på glattisen i alle fall... har ikke falt en eneste gang enda. Haha. Lenke til kommentar
fervent Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tips, ikke vei deg hver dag, men en gang i uken. Man kan bli litt for hekta på å veie seg. 1 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Tips, ikke vei deg hver dag, men en gang i uken. Man kan bli litt for hekta på å veie seg. Ja, kjenner til den. Kommer nok til å begrense meg til en gang i uken etter hvert. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Har ikke vært noen gåtur de to forrige dagene, men i dag ble det 12 km... i ordentlig drittvær. Snødde sidelengs. :X Vekta viste 118,4 kg. Ellers er det ikke så mye å melde. Den ene dongeribuksa virker en anelse løsere enn vanlig... men vet ikke om det er placebo. Haha. Har plutselig fått kronasjer til sko. Noen som har sko å anbefale som er gode å gå i (på vinterføre), og som ikke føles som Iron Boots fra Zelda? Endret 11. november 2013 av Star Fox Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Går du asfalt, skog eller mix? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå