Macklemore Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Istad når jeg skulle inn på facebook på pcen fikk jeg opp dette: Så er dette trygt? er ikke særlig gira på å gi personlig informasjon til facebook egentlig,, Og hvorfor må jeg gjøre dette? Det begynte med at jeg hadde blitt logget ut, noe som er litt rart mtp at jeg er den eneste som bruker denne pcen. Jeg var heller ikke helt sikker på passordet mitt så skrev feil tror jeg. Så er det noen som har prøvd å komme seg inn på facebooken min? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 virker som du er i ferd med å bli svindlet av noen andre enn facebook! 5 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det virker som om dette faktisk er vanlig praksis. Ikke noe jeg hadde vært videre positiv til å gjøre for å si det mildt. Hvorfor du har fått dette kravet kan man bare tippe på, men kanskje noen som har snappet opp passordet ditt (keylogger), din sesjon (enkelt på de fleste trådløse nettverk) eller at du har installert en skadelig app. Sende inn ID. Lenke til kommentar
Allgemeine Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Har samme problem, + en haug andre: http://freak.no/forum/showthread.php?t=259975 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Har samme problem, + en haug andre: http://freak.no/forum/showthread.php?t=259975 Og der har du grunnen til at man like godt bør holde seg langt unna alle apps på Facebook. Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hva har skjedd siden så mange har blitt rammet av dette? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hva har skjedd siden så mange har blitt rammet av dette? Giraffbilder Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Giraffbilder this world is coming to an end Lenke til kommentar
Johannes94 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Selfølgelig har de tillatelse til det. De bestemmer selv hva kravene for å ha bruker der er. De kan kreve at du sender nakenbilder av deg selv for den del. Lenke til kommentar
Allgemeine Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Var fikset idag når jeg sto opp. En kortvarig ban? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå