Albert Andersson Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 "Mellomporten" i Gamlebyen ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Fin og høstlig dokumentasjon fra vakre Gamlebyen! Får lyst til å ta med kamera til Gamlebyen selv når jeg ser de fine tolkningene du viser oss, Albert! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Enig. Fint og høstlig bilde, med morgentåke i bakgrunn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Fin og høstlig dokumentasjon fra vakre Gamlebyen! Får lyst til å ta med kamera til Gamlebyen selv når jeg ser de fine tolkningene du viser oss, Albert! Hei, Jan Egil. Tusen takk for hyggelig kommentar, og ta gjerne en tur til Gamlebyen, - den kler alle årstider ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Enig. Fint og høstlig bilde, med morgentåke i bakgrunn Hei, Rune. Takk for positiv kommentar og god observasjon, - det var ganske tåkelagt den dagen bildet ble tatt ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Flott bilde fra en fantastisk plass som heldigvis blir tatt godt vare på. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Flott parti av byen dette. Skarpt og fine farger. Du er heldig som har et slikt sted i nærheten. Kunne tenkt meg litt mer luft på venstre side, smak og behag selvfølgelig. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Flott bilde fra en fantastisk plass som heldigvis blir tatt godt vare på. Hei, Jarle-60. Takk for hyggelig kommentar ! Ja, Gamlebyen er reddet, heldigvis, - det forelå en gang i tiden forslag om å rive alt det gamle, men heldigvis tok politikerne til fornuften i tide ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Flott parti av byen dette. Skarpt og fine farger. Du er heldig som har et slikt sted i nærheten. Kunne tenkt meg litt mer luft på venstre side, smak og behag selvfølgelig. Hei, Harald G. Takk for hyggelig, positiv og konstruktiv kommentar ! Ja, - Gamlebyen er flott, men du har jo en flott natur "rett utenfor stuedøra", hvis jeg har forstått det riktig. Du har aldeles rett, - det skulle helst ha vært mer rom på venstre side, men det sto en firmabil med grelle farger inntil muren, så jeg var nødt til å foreta en "bildeamputasjon". Jeg gikk tilbake til "Mellomporten" flere ganger i løpet av den tiden jeg var i Gamlebyen, men den samme bilen sto der, ... på samme plassen ! Så da blir det snart en tur igjen ... . Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Flott parti av byen dette. Skarpt og fine farger. Du er heldig som har et slikt sted i nærheten. Kunne tenkt meg litt mer luft på venstre side, smak og behag selvfølgelig. Hei, Harald G.Takk for hyggelig, positiv og konstruktiv kommentar ! Ja, - Gamlebyen er flott, men du har jo en flott natur "rett utenfor stuedøra", hvis jeg har forstått det riktig. Du har aldeles rett, - det skulle helst ha vært mer rom på venstre side, men det sto en firmabil med grelle farger inntil muren, så jeg var nødt til å foreta en "bildeamputasjon". Jeg gikk tilbake til "Mellomporten" flere ganger i løpet av den tiden jeg var i Gamlebyen, men den samme bilen sto der, ... på samme plassen ! Så da blir det snart en tur igjen ... . Jeg hadde dette bilproblemet selv da jeg var der. Motiver mangler jeg nok ikke nei, det gjelder bare å være på rett sted til rett tid - og da sover jeg som regel. Morgenen er ikke så brutal nå på høsten så det er mulig for et murmeldyr å få litt morgenstemning. MVH Harald G. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Flott parti av byen dette. Skarpt og fine farger. Du er heldig som har et slikt sted i nærheten. Kunne tenkt meg litt mer luft på venstre side, smak og behag selvfølgelig. Hei, Harald G.Takk for hyggelig, positiv og konstruktiv kommentar ! Ja, - Gamlebyen er flott, men du har jo en flott natur "rett utenfor stuedøra", hvis jeg har forstått det riktig. Du har aldeles rett, - det skulle helst ha vært mer rom på venstre side, men det sto en firmabil med grelle farger inntil muren, så jeg var nødt til å foreta en "bildeamputasjon". Jeg gikk tilbake til "Mellomporten" flere ganger i løpet av den tiden jeg var i Gamlebyen, men den samme bilen sto der, ... på samme plassen ! Så da blir det snart en tur igjen ... . Jeg hadde dette bilproblemet selv da jeg var der. Motiver mangler jeg nok ikke nei, det gjelder bare å være på rett sted til rett tid - og da sover jeg som regel. Morgenen er ikke så brutal nå på høsten så det er mulig for et murmeldyr å få litt morgenstemning. MVH Harald G. Hei igjen, Harald G. Om det er aldri så gærn't, så er'e godt for noe: "Den som sover, synder ikke" ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg er ening med de andre der att det er et flott bilde fra gamlebyen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg er ening med de andre der att det er et flott bilde fra gamlebyen Albert. Hei, Kai Petter. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg