Gjespa Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Eg er ein hobbyfotograf med ein del diasbilete som eg gjerne skulle digitalisert. Helst ein som gjer jobben effektivt. Eg har rundt 2000 bilete tenkjer eg. Eg treng i same slengen ein fotoprinter til heilt grei heimeprinter kvalitet. Det treng ikkje vere i ein og same eining med diasskanneren. Eg har hatt ein scanner/printer som eg var nøgd med (Canon MP620) heil til eg fekk ei feilmelding på den (feilmelding 5000-eit-eller-anna, motor greier...). Eg tvilar på at eg kan skanne diasbilete effektivt på den, eller? Det er berre printeren som ikkje virker som den skal. Er det nokon her som har noko erfaring eller råd og tips om kva eg bør sjå etter, kva merke eller kva ein bør styre unna. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 For dias, så anbefaler vi normalt en dedikert dias-scanner. Plustek har noen brukbare modeller som kan kjøpes hos FotoVideo. Av flatbed scannere, så må du nok opp i kvalitetet. Jeg selv har en Epson V500, og de dias-scannene jeg har foretatt har ikke gjort meg helt overbevist på at det blir godt nok. Fotoskriver? Hivs du ikke skal ta denhelt ut, så vil jeg anbefale deg å ta en titt på Canon Pixma IX6550, den rimeligste A3+ skriveren. Jeg har den selv og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Gjespa Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Når det gjeld den skriveren så er eg meir interessert i ein som går trådlaust. Så då har eg sett på denne Canon Pixma iP7250. Noko som har erfaring eller kjennskap til denne? Kva bør eg sjå etter i ein dias scanner? Kor mange dpi bør det vere? Må ein legge i eit og eit bilete eller kan ein ha fleire i eit slags magasin. Mine er i rammer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Så lenge du klarer deg med A4, så tror jeg IP7250 vil være glimrende. For meg var A3 viktigere enn trådløst. Det finnes noen svindyre diasscannere som tar diasmagasin direkte. Plustek-en som jeg nevnte har skinner du monterer 4 (?) dias i og kjører gjennom scanneren. De har også skinner for negativremser. Jeg har ikke giddet å se på dpi i noen stor grad - 2400dpi gir ca 7Mpx, 3600dpi gir ca 16Mpx. De fleste scannerene jeg har sjekket er spesifisert til 4800-7200dpi; men det er nok feberfantasier. Men det en god flatbed scanner kan nok reelt klare et sted mellom 2400 og 3600dpi. Plusteken vil nok fint klare 3600-4800 vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå